سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو جبهه پایداری: می‌خواهند سید حسن را از قم نامزد خبرگان کنند


عضو جبهه پایداری: می‌خواهند سید حسن را از قم نامزد خبرگان کنند

نامه نیوز/ طلا معقتد است که سر لیست نشدن روحانی در انتخابات خبرگان بر روی او در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر می‌گذارد.

حسین طلا عضو جبهه پایداری در مجلس نهم در مورد شرایط انتخابات مجلس خبرگان با حضور هاشمی، روحانی و سید حسن خمینی به خبرنگار نامه نیوز گفت: در حال حاضر هم سر موضوع ریاست مجلس و هم موضوع سرلیستی خبرگان در مجموعه اصلاح طلبان اختلافات زیادی وجود دارد.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: معلوم نیست در موضوع مجلس خبرگان در تهران اقای روحانی می خواهد سرلیست شود و یا آقای هاشمی و یا سید حسن خمینی.
وی گفت: گر آقای روحانی سرلیست نشود، قطعا این موضوع در رای وی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی موثر است زیرا وی علاقمند است که بالاترین رای را بیاورد و از آن طرف هم اصلاح طلبان مانده‌اند که با مسئله‌ای مانند آقای هاشمی چکار کنند گرچه گویا به دنبال این هستند که آقای هاشمی و سیدحسن را از حوزه انتخابیه قم داوطلب کنند و همین باعث اختلافاتی شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حمله شدید محمود نبویان عضو جبهه پایداری به تیم هسته ای