ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تون:پرورش بزرگانی مثل نویر و اوزیل یعنی مدرسه شالکه قوی است!


به گزارش خبرگزاری فارس اولاف تون در برنامه‌ای تلویزیونی از شالکه صفر چهار به خاطر تحویل‌دادن شمار زیادی از بازیکنان خوب و ارزشمند به فوتبال کشورش تقدیر کرد.

تون 49 ساله که خود یکی از مدیران شالکه محسوب می‌شود، عنوان کرد باشگاهی که هم اکنون با استفاده از بازیکنانی مثل لئوری سانه ، ماکس مه‌یر، سید کولاچیناچ، ژوئل ماتیپ، بندیکت هوودس و رالف فئرمان، 6 بازیکن اصلی‌اش در مدرسه فوتبال باشگاه آموزش دیده و پرورش یافته‌اند، عملکردی درخشان داشته است.

تون اظهارداشت: با وجود این همه بازیکن مستعد که اکنون به تیم اصلی شالکه رسیده‌اند، حتی نفراتی مثل مانوئل نویر،‌مسعود اوزیل و یولیان دراکسلر که به تیم‌های دیگر رفته‌اند، مشخص می‌شود شالکه مدرسه‌ای قوی داشته و این موضوع امری زیبا برای همه ما است.

تون که در جام جهانی 1990 همراه با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی ایتالیا شد، معتقد است آبی‌‌پوشان همچنان باید با تقویت مدرسه فوتبال خویش، استعدادهای دیگری را پرورش دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/46H81Y


ویدیو مرتبط :
درخشش نویر با لباس شالکه مقابل پورتو در سال 2008