سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خودکشی نافرجام مردی میانسال در ایستگاه مترو صادقیه


احسان مقدم شامگاه پنجشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: ساعت 16 امروز (پنجشنبه) مردی حدودا پنجاه ساله همزمان با ورود قطار به ایستگاه صادقیه خود را بر روی ریل پرتاب کرد ولی درنهایت زنده ماند.
به گفته وی، این فرد از ناحیه دو پا دچار مصدومیت و جراحت سنگین شد که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.
وی اظهار کرد: بر اثر این حادثه وقفه کوتاهی در سرویس شبکه مترو و جرکت قطارهای مسیر بوجود آمد که خوشبحتانه با تلاش ماموران نیروی انتظامی، شرکت مترو و عوامل اورژانس ، حرکت قطارها در کمترین زمان ممکن به حالت عادی بازگشت.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: فرد به قصد خودکشی خود را بر روی ریل قطار در ایستگاه صادقیه انداخته که خوشبختانه این حادثه منجر به مرگ وی نشده است.
وی در ادامه به حادثه صبح امروز ایستگاه مترو تهران پارس و مرگ مرد 57 ساله به دلیل سقوط بر روی ریل گفت: هنوز بحث خودکشی در این حادثه (ایستگاه تهرانپارس) محرز و قطعی نشده چراکه فرد مذکور به دلیل ضعف جسمانی هنگام ورود قطار به ایستگاه در جلوی آن سقوط می کند.
تهرام/9306/7243/ 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خودکشی نافرجام در مترو