سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آمار اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از منابع فلسطینی، باشگاه الاسیر و شورای امور اسیران و آزادگان فلسطینی در گزارش مشترکی به مناسبت روز اسیر، آمار اسیران دربند صهیونیست‌ها را حدود هفت هزار نفر اعلام کردند که بیش از 400 نفر آنها کودک و 69 نفر آنها زن و دختران نوجوان هستند.

در این گزارش آمده است شمار اسیران اداری در سال جاری میلادی به حدود 750 اسیر اداری افزایش یافته است که سه نفر از آنها زن هستند. همچنین شمار اسیران بیمار به 700 نفر رسیده است که 23 نفر از آنها در زندان الرمله به سر می‌برند.

در ادامه این گزارش که پایگاه فلسطین منتشر کرد، آمده است اشغالگران همچنان به بازداشت حدود 30 اسیر که پیش ازامضای معاهده سازش اسلو اسیر کرده بودند، ادامه می‌دهند که این افراد یعنی کریم یونس و ماهر یونس و نیز نائل البرغوثی از قدیمی‌ترین اسیران به شمار می‌روند، البرغوثی که در جریان قرارداد تبادل اسیران فلسطینی با شالیت نظامی صهیونیست آزاد شده بود، بار دیگر در سال 2014 بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، 6 نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین شامل مروان البرغوثی، خالده جرار، حسن یوسف، حاتم قفیشه و محمد ابوطیر در زندان‌های صهیونیست‌ها به سر می‌برند.

این گزارش از حضور 18 خبرنگار اسیر فلسطینی در بازداشتگاه‌های اشغالگران قدس خبر داده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رژیم اشغالگر قدس