سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



این همه سینه‌خیز رفتی یک کلمه از حق منتقدان دفاع می‌کردی!


این همه سینه‌خیز رفتی یک کلمه از حق منتقدان دفاع می‌کردی!

کیهان/ علی مطهری برای توجیه خیانت‌های فتنه‌گران سینه‌خیز رفت.

طوطی سخنگوی فتنه‌گران درباره اعتراض نشریات اصولگرا به عملکرد سرکوبگرانه دولت نوشت: تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط برخی نشریات و خبرگزاری‌ها و کسانی که همواره دم از حفظ نظام می‌زنند و هرگونه اعتراضی را نوعی مخالفت بااصل نظام و حتی براندازی تلقی می‌کنند، گرچه غیرمنتظره و غیر ضروری بود و اعتراضات آنها در حد تحریم نبود، اما از یک نظر پدیده مبارکی بود و آن این که بالاخره اینها پذیرفتند که در جمهوری اسلامی حق اعتراض به رسمیت شناخته شده است و هرگونه اعتراضی را نمی‌توان و نباید مبارزه با نظام و براندازی نامید. قطعاً این افراد و گروه‌ها که در چهره معترض ظاهر شده‌اند اکنون بهتر درک می‌کنند که آنهایی که در سال 88 به روند انتخابات اعتراض داشتند برانداز نبودند و تهمت‌هایی که در این چند سال به آنها زده‌اند پایه و اساسی ندارد و صرفاً ریشه در این تفکر ناصواب داشته است که اساساً در جمهوری اسلامی مقوله‌ای به نام «اعتراض» معنی ندارد و هرگونه اعتراضی مساوی است با ضدیت با نظام و اصل ولایت فقیه.
وی در ادامه این یادداشت نوشته است که اکنون که خود این‌ها سردمدار اعتراض به گوشه‌ای از کار نظام شده‌اند باید میدان وسیعتری برای منتقدان و مخالفان در خصوص اعتراض و اظهارنظر قائل باشند.
مطهری می‌افزاید: به هر حال این تحریم را باید تحریم مبارک نامید، تحریمی که شاید نقطه عطفی برای تغییر نگاه برخی اصول‌گرایان به مقوله انتقاد و اعتراض باشد و به دنبال آن برخی سخت‌گیری‌ها با منتقدان و معترضان کاهش یابد و از جمله به سخت‌گیری‌های خود درباره بازداشت شدگان مرتبط با حوادث سال 88 پایان دهند.
البته آقای مطهری خود را به خواب زده وگرنه اولاً باید به دور از رفتار وکیل‌الدوله‌ها، به رفتار دولت و وزارت ارشاد در بگیر و ببند منتقدان و قطع یارانه‌های مطبوعاتی و آگهی‌های دولتی به نشریات منتقد اعتراض می‌کرد تا معلوم شود حریت دارد و پرخاش‌های وی صرفاً علیه نظام و در خدمت جریان برانداز نیست.
ثانیاً انتقاد از عملکرد دولت و وزارتخانه‌ها در حد عدم شرکت در نمایشگاه تزئینی مطبوعات- در حالی که منتقدان بزدل و بی‌سواد و کاسب تحریم و سرهنگ و... لقب داده می‌شوند- کمترین شباهتی با حمله نیابتی اوباش و آشوبگران به نظام وایجاد آشوب خیابانی و حمله به مساجد و پایگاه بسیج و نیروی انتظامی و رهگذران ندارد. یعنی درک و شعور آقای علی مطهری این قدر پایین است که نفهمد شعارهای «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است»، «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، و خط کشیدن روی عنوان جمهوری اسلامی و... اصرار بر براندازی است و نه اعتراض انتخاباتی؟ آقای مطهری که با فتنه‌گران نشست و برخاست دارد چرا از امثال آقای خاتمی نمی‌پرسد که آیا درست است شما در محافل خصوصی گفته‌اید تقلب در انتخابات واقعیت ندارد؟ و اگر این اعتراف را شما و تاج‌زاده و دیگران گفته‌اید و گفته‌اند، پس چرا با ایجاد هیجان منفی مبنی بر تقلب در امانت مردم، به آشوب نیابتی برای آمریکا و انگلیس و اسرائیل دامن زدید؟


ویدیو مرتبط :
سینه خیز