سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استفاده از مشاركت سازمان های مردم نهاد در برنامه های 15 خرداد


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد كه روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، محمدعلی طالبی در نشست ستاد استانی بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام مردمی 15 خرداد افزود: باید از برگزاری برنامه ‌های تكراری نیز خودداری كنیم، چرا كه این برنامه ‌ها با تكرار زیاد اثربخشی خود را از دست می‌ دهد.
وی افزود: به ‌غیر از چند برنامه شاخص از جمله اعزام زائران به حرم مطهر امام (ره) و برگزاری مراسم سخنرانی در مسجد روضه محمدیه می‌ توانیم در سایر برنامه ‌ها خلاقیت و نوآوری داشته باشیم.
این مسئول بابیان اینكه لازم است پس از برگزاری برنامه‌ها نقاط قوت و ضعف هر برنامه‌ای مورد ارزیابی قرار گیرد خواستار تشكیل كمیته ارزیابی و نظارت در كنار كمیته‌ های هفتگانه ستاد شد تا توسط این كمیته گزارشی از آسیب ‌ها، مشكلات نقاط قوت و ضعف برنامه ‌های برگزارشده گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و قیام مردمی 15 خرداد ارائه شود.
طالبی افزود: شایسته است بهترین برنامه ‌ها برای بزرگداشت یاد و خاطره معمار كبیر انقلاب اسلامی و حماسه 15 خرداد تدارك دیده شود تا خدای ‌نكرده باگذشت زمان گرد فراموشی بر شخصیت و ویژگی‌ های برجسته حضرت امام خمینی (ره) ننشیند.
وی با بیان اینكه شخصیت و زندگ امام خمینی (ره) از ابعاد مختلف قابل ‌بررسی است افزود: امام (ره) یك مرجع تقلید و عالم دینی بود كه در آموزه ‌های دینی ما تكریم ایشان به ‌عنوان یك عالم دینی بسیار ارزشمند است.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) رهبر انقلابی بود كه حركت مردم را علیه نظام استبداد و دخالت ‌های استكبار سامان دادند و هدایت كرد.
طالبی تصریح كرد: امام خمینی (ره) مؤسس و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران بود و 10 سال این نظام را در حساس ‌ترین مقاطع زمانی بسیار مدبرانه و ماهرانه هدایت كرد و كشور را از بحران‌ های مختلف عبور داد.
معاون استاندار یزد خاطرنشان كرد: امام خمینی (ره) با داشتن شخصیتی بین ‌المللی و تأثیرگذار توانست حركت ‌های آزادی‌ بخش در جهان را تحت تأثیر خود قرار دهد و مناسبات بین‌ المللی را به‌ نوعی تغییر داد.
طالبی افزود: نیاز ضروری جامعه امروز ما تكریم امام خمینی (ره) و شناساندن شخصیت ایشان به نسل كودك، نوجوان و جوان كشور است كه كمتر با ایشان آشنا بوده و اكثراً زمان حیات حضرت امام خمینی (ره) را درك نكرده ‌اند.
وی ادامه داد: نحوه معرفی می ‌تواند در تصویری كه نسل جوان از امام خمینی (ره) در ذهن می ‌سازد، بسیار تاثیرگذار باشد و این مهم بازیابی هویتی است كه در انقلاب اسلامی به دست آورده ‌ایم و باید آن را تقویت كنیم.
** اعزام بیش از 6 هزار و 500 زائر به حرم امام (ره)
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست اظهار كرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) دودمان نظام‌های سلطه جهان را بر هم پیچید.
حجت‌الاسلام‌ محمد فخرالدینی افزود: امسال بیش از 6 هزار و 500 نفر زائر به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می ‌شوند و 250 عنوان برنامه برای روزهای 14 و 15 خردادماه توسط دستگاه ‌های اجرایی و نهادهای استان پیش ‌بینی ‌شده است.
7532/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولدوز برنامه سی (15 خرداد 94)