فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوشش کامل مسابقات سراسری قرآن کریم توسط رادیو قرآن/ ابتکارات رادیو در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری فارس؛ سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان یکی از مهمترین تحولات و رویدادهای حوزه رقابت قرآنی در کشور و عامل انگیزشی و مشوق قوی برای قرآن‌آموزان در تمام کشور از 28 آذر لغایت 5 دی‌ماه به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

در شرایطی که تنها چند روز تا آغاز این رقابت‌ها باقی مانده است، شبکه رادیویی قرآن نیز به عنوان یک رسانه فراگیر تصمیم دارد تا پوشش کاملی از این دوره مسابقات را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

دو بخش اصلی آنتن رادیو قرآن و نیز بستر فضای مجازی در قالب‌های سایت، اپلیکیشن و نیز کانال تلگرام برای ارائه زنده و لحظه به لحظه آنچه در صحن مسابقات رخ می‌دهد، آماده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در شورای طرح و برنامه این شبکه رادیویی به انجام رسیده است.

رادیو قرآن امسال تلاش دارد تا تمامی بخش‌های مسابقات را تا حد امکان به صورت زنده پخش کند که این شامل مراحل مختلف رقابت‌ها و نیز مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه در هر بخش به صورت مجزا می‌شود.

کنداکتور پیش‌بینی شده در این بخش به جز مراحل مقدماتی ترتیل، حفظ 10 جزء و حفظ 20 جزء، سایر بخش‌های مسابقات را دربر گرفته و تمامی بخش‌های باقیمانده از ابتدا تا انتها به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین فضای تحلیلی و اطلاع‌رسانی، ارائه گزارش و آخرین اخبار و اطلاعات مورد نیاز در بین وقت‌های استراحت شرکت‌کنندگان و هیئت داوران با حضور استادان و کارشناسان امر پیش‌بینی شده است.

سه ویژه برنامه «افق» نیز به منظور تحلیل و بررسی و ارائه آخرین دستاوردها و نیز نقد مسابقات در وجوه مثبت و منفی، با حضور عوامل این برنامه از محل استودیو مستقر رادیو قرآن در صحن مسابقات به صورت زنده تقدیم حضور مخاطبان خواهد شد.

در فضایی دیگر نیز این شبکه، کانال رسمی تلگرام رادیو قرآن را به نشانی @sedayequran با حدود ۳۰ هزار مخاطب برای اطلاع‌رسانی از سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بکار گرفته و به فراخور تلاوت‌ها، اخبار و گزارش‌های جذاب از این دوره از مخاطبان برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

همچنین مسئولیت کانال رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی http://Telegram.me/mosabeghatequran نیز با تدبیر و اعتماد مسئولان این ستاد، به رادیو قرآن واگذار شده و از این منظر یک تیم تخصصی حوزه فضای مجازی و رویدادهای قرآنی با حضور در شهر کرمانشاه، اخبار، گزارش‌ها و نیز تلاوت‌های این دوره از رقابتها را به صورت لحظه به لحظه بر روی این کانال تلگرام قرار می‌دهد تا علاقه‌مندانی که به هر روی نتوانند از طرق دیگر برنامه مسابقات را دنبال کنند، از طریق تلفن همراه خود به راحتی بتوانند وارد فضای مسابقات سراسری قرآن شوند و از این برنامه قرآنی در هر کجای کشور بهره ببرند.

نرم‌افزار اندروئید «صدای قرآن» و نیز سایت اینترنتی رادیو قرآن به نشانی http://www.radioquran.ir نیز در خدمت مخاطبان این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم قرار دارد و اخبار، تلاوت‌ها و نیز گزارش‌های متنوعی در این بخش‌ها نیز بارگذاری می‌شود که علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3CZZ4Z


ویدیو مرتبط :
تلاوت حامد ولیزاده در مسابقات سراسری قرآن کریم