سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمایه گذاری در میادین نفتی اهواز و مارون اولویت وزارت نفت است


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس وزیر نفت پیش از آغاز یکصد و شصت و هشتمین نشست اوپک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خصوص قیمت مناسب نفت خیلی زود است که اظهار نظر کنیم،گفت: باید توجه داشت که برخی کشورها افزایش تولید داشتند و با در نظر داشتن این موضوع که ایران مجدد وارد بازار جهانی خواهد شد، اکنون این انتظار دارد که آنها تولید نفت خود را کاهش دهند.

وزیر نفت ادامه داد: ایران به هر حال به بازار باز خواهد گشت و به اعضا نیز گفته‌ایم که اگر می خواهید پایداری و تعادل و ثبات در بازار داشته باشیم، باید به ایران نیز توجه کنیم.

وزیر نفت با اشاره به درگیری‌های اخیر ترکیه و روسیه و تاثیر آن بر روند صادرات گاز ایران به ترکیه تصریح کرد: در فصل زمستان یک سری تعهداتی را به ترکیه داریم که انجام خواهیم داد و بیش از آن هم نمی توانیم گاز صادر کنیم.

زنگنه با اشاره به اولویت های سرمایه گذاری در ایران، گفت: سرمایه گذاری برای افزایش کیفیت در میادین داخلی مانند «اهواز» و «مارون» به علت قدیمی بودن آنها و اینکه هنوز توسعه نیافته‌اند، جزو نخستین اولویت های وزارت نفت است و پس از آن به موضوع میادینی می پردازیم که در حال توسعه هستند و تنها احتیاج به افزایش بازیافت و تولید بالا دارند و آخرین اولویت ما سرمایه گذاری در بخش میادین مشترک است.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین کارهایی که انجام خواهیم داد، سرمایه گذاری در بخش میدان مشترک «آزادگان» و «یادآوران» در خوزستان است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3363W3


ویدیو مرتبط :
زنگنه: اولویت در میادین نفتی مشترک است