ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مربی فولاد یزد: بقا در لیگ با حمایت پرشور تماشاگران


حسین غیاثی ندوشن روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به عنوان آخرین بازی لیگ آزادگان امسال در یزد از اهمیت بالایی برای فولاد برخوردار است .
وی ادامه داد: تیم ما برای بقا در لیگ آزادگان به پیروزی در این بازی حساس خانگی نیاز دارد و برای رسیدن به این مهم ضمن ارائه بازی جانانه توسط بازیکنان به حمایت و همراهی تماشاگران با غیرت یزدی نیاز داریم.
مربی فولاد یزد تصریح کرد: فقط به پیروزی فکر می کنیم و برای رسیدن به این امر در هفته جاری بر اساس شرایط مسابقه و حریف خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم .
غیاثی خاطرنشان کرد: از مجموع بازیکنان فولاد یزد تنها قاسم گرامی مهاجم تیم محروم است و بقیه برای بازی در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان مشکلی ندارند.
وی افزود: سرنوشت ماندن فولاد به عنوان تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول فوتبال کشور دست خودمان و همراهی و حمایت قوی هواداران است .
مسابقه تیم های فولاد یزد و نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه از ساعت 17 و 15 در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود .
فولاد یزد هم اکنون با 41 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد .
از لیگ 20 تیمی امسال پنج تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط می کنند .
7536/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تماشاگران پرشور لیگ والیبال یونان