سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دانلود کنید: والپیپر، کیبورد و اپلیکیشن های بلک بری Priv منتشر شدند


دانلود کنید: والپیپر، کیبورد و اپلیکیشن های بلک بری Priv منتشر شدند

هنوز زمان زیادی تا تکمیل فرآیند عرضه بلک بری Priv در فروشگاه های سراسر دنیا باقی مانده، اما یکی از کاربران انجمن های گفتگوی XDA به نام Xaiux، ساعاتی پیش اقدام به انتشار برخی از نرم افزارهای این تلفن هوشمند اندرویدی نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

هیچ تضمینی وجود ندارد که این اپلیکیشن ها در موبایل شما به درستی کار کنند، با این حال اگر به تجربه محصولات نرم افزاری بلک بری علاقه مندید شاید بد نباشد که آنها را امتحان کنید. بلک بری همواره به خاطر تکنولوژی منحصر به فردش در کیبوردها مشهور بوده و هم اکنون می توانید کیبورد جدید این کمپانی را به صورت یک اپلیکیشن APK مستقل دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که پیش از نصب این اپلیکیشن ها باید برنامه BlackBerry Services را در موبایلتان نصب کرده باشید. پس از این کار، حالا می توانید لانچر بلک بری، تقویم و دیگر اپلیکیشن های این سازنده موبایل کانادایی را امتحان کنید.

با داشتن یک گجت روت شده می توانید از Hub بلک بری هم استفاده کنید که از این لینک قابل دریافت است.

در ادامه می توانید والپیپرهای اختصاصی بلک بری Priv را مشاهده کرده یا اینکه همگی را به صورت یک فایل فشرده از این لینک دریافت نمایید.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها:BlackBerry Privاپلیکیشن اندرویداندرویدبلک بریبلک بری Privگوشی بلک بری Priv

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بلک بری PRIV: کیبورد فیزیکی بهتر است یا کیبورد مجازی