چگونه چربی های شکم را بسوزانیم؟/چربی سوزی با ورزش


چگونه چربی بدن را بسوزانیم

برای اینکه این مسأله عملی شود شما باید 3 کار را انجام دهید که آنها را به شرح زیر خواهیم گفت:

 شرط اول-تغذیه ورژیم غذایی :الف-از روغن وغذاهای سرخ کردنی بپرهیزید. ب - شیرینی جات مانند قند وشکر وشکلات وسایر مواد قندی مصنوعی را از برنامه غذایی خود را تا حدود زیادی حذف کنیدج-مصرف نان وبرنج وسیب زمینی که شاخص مواد نشاسته ای می باشد را تا حد امکان به حداقل برسانید وخوردن آب فراوان را فراموش نکنید در وقت گرسنگی نیز مصرف میوه وسبزیجات تازه تآکید می شود.

شرط دوم -ورزش به خصوص ورزشهای هوازی :ورزشهای هوازی نه تنها در چربی سوزی بدن موثر ند بلکه تأثیر بسیار خوبی در قلب وعروق شما نیز دارند .مقدار این ورزش هم هفته ای 5 روز وهرروز حداقل یک ساعت توصیه می شود .البته اگر در اوایل کار عادت ندارید واین مقدار ورزش برایتان سخت است از روزی یک ربع شروع کنید وهر دو روز یک باربرحسب توانایی خود اقدام به افزایش مقدار آن کنید تمام ورزشهای هوازی برای چربی سوزی ،خوب هستند اما از مهمترین آنها می توان به پیاده روی تند، دویدن آهسته وآرام ،تردمیل ودوچرخه ثابت اشاره کرد.

شرط سوم-تمرینات مخصوص برای شکم :پس از گذراندن دو مورد قبلی با موفقیت، در این قسمت به زیبا سازی عضلات شکمی وهمچنین فرم دادن آن پرداخته می شود والبته به افزایش قدرت آن نیز همچنین ،(یعنی 6 تکه کردن عضلات شکم). برای این منظور هفته ای 4بار تمرینات زیر را انجام دهید .(چگونه چربی های شکم را بسوزانیم)

سوزاندن چربی شکم و پهلو

تمرینات چربی سوزی

1-دراز نشست:روی زمین صاف به پشت دراز کشیده ودستهای خود را درپشت سر بگذارید وسعی کنید کمرتان را خم کرده وکمی بالا بیایید طوری که آرنجتان  با زانوهایتان که خمیده هستند  تماس حاصل کنندتعداد این حرکت را باید روزانه 3 مرتبه در هر مرتبه 20 بار انجام دهید.

2-بالا آوردن پاها بصورت خوابیده :در حالیکه به پشت خوابیده اید پاهایتان را دراز کنید وآنها را بالا بیاورید طوری که استخوان باسن نیز از زمین فاصله بگیرد سپس به آهستگی آنها را به حالت اولیه خود برگردانید این حرکت را هم روزانه 3 مرتبه ودر هر مرتبه 20 بار تکرار کنید.

3-حرکت پا دوچرخه ای: در این حرکت نیز مثل حرکتهای قبلی روی زمین به پشت دراز بکشید ودست هایتان هم به پشت سر باشد ودر حالیکه زانوخم وساق موازی با سطح زمین است شروع به دوچرخه سواری در هوا کنید این حرکت را هم باز مثل حرکت های قبلی ،روزانه 3 مرتبه ولی در هر مرتبه 3 دقیقه انجام دهید.( چربی سوزی با ورزش )

 طریقه دراز و نشست صحیح

چگونه با خیار چربی سوزی کنیم؟

بیشتر افراد از خیار به عنوان یک میوه خوش مزه استفاده می کنند وآن را در  مجالس ومیهمانی ها در کنار میوه های دیگرقرار می دهند.

آیاتا به حال به خاصیت های این گیاه فکر کرده اید این گیاه ازخاصیت چربی سوزبالایی برخوردار است.

خیار یک میوه چربی سوز است که دارای مقدار زیادی ویتامین ث می باشد برای اینکه چربی های خود را آب کنید می توانید از این آموزشها استفاده کنید

1-تهیه معجون خیار:یک عدد خیار را به قطعات کوچک درآورید چند برگ نعناع به همراه چند عدد تمشک خرد شده و350 گرم ماست وچند تکه یخ درون مخلوط کن بریزید این معجون می تواند به عنوان چربی سوز عالی بعد از تمرینات ورزشی عمل کند.این راهم باید گفت که ماست نیز یک چربی سوز عالی می باشد.

2-میان وعده چربی سوز باخیار:یک عدد خیار ،50 گرم پنیر فتا ،یک قا شق ماست وچند عدد زیتون سیاه.به همراه دو عدد نان تست .پنیر را روی نان بمالید خیارهارا حلقه حلقه کرده وروی نان قرار دهید زیتونها را نیز از هسته درآورده وبا ماست مخلوط کرده وروی مواد قبلی قرار دهید .این را هم باید ذکر کرد که پنیر فتا منبع ویتامین B2می باشد که سوخت وساز بدن را افزایش می دهد.وقتی ماست وخیار با هم ترکیب می شوند چربی سوزی آنها دو برابر می شود .

3-سوپ خیار:500 گرم خیار، 500 میلی لیتر آب مرغ،یک عدد پیاز خرد شده،مقداری پودر فلفل،تخم های خیارها را خارج کنید وبه مدت دو دقیقه روی حرارت تفت دهید .خیارها را باآب مرغ وپیازها مخلوط کنید وروی حرارت قرار دهید ومقداری پودر فلفل به آن اضافه کنید .این سوپ متابولیسم بدن شما را به میزان زیادی بالا می برد .

4-سس خیار:یک خیار بزرگ را به همراه یک حبه سیردر  مخلوط کن بریزید مقداری نعناع ریز شده و یک قاشق خامه ترش به آن اضافه کنید .از این مایع می توانید بعنوان سس روی بعضی از ماهی ها مثل قزل آلا استفاده کنید.

 

 

چربی سوزی با خیار

 


ویدیو مرتبط :
ورزش چربی سوزی ناحیه شکم و پهلو