علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سامی یوسف و پدرش موزیک «زمینِ خشک تر» را خواندند


به گزارش خبرگزاری مهر، موزیک مشترک سامی یوسف و پدرش بابک رادمنش با عنوان «زمینِ خشک تر» (dryer land) که چندی پیش با دو زبان انگلیسی و فارسی سروده و اجرا شده بود، منتشر شد.

در این آهنگ سامی یوسف بخش های انگلیسی و بابک رادمنش هم بخش های فارسی را خوانده است. متن انگلیسی این شعر را «ویل ناکس» (will nox) سروده و بابک رادمنش هم ابیات فارسی را به رشته تحریر در آورده است. آهنگسازی و تنظیم آهنگ را نیز سامی یوسف انجام داده است.

سامی یوسف فرزند بابک رادمنش، خواننده ایرانی الاصل و محبوب جهان اسلام است که در سال های اخیر با انتشار آلبوم های «المعلم»، «سلام»، «مرکز»، «امت من»، «هر جا که هستی» و آهنگ هایی سنتی درباره پیامبر اکرم (ص)، مسأله فلسطین و مضامین عرفانی شناخته شده است.

مجموع کارهای سامی یوسف مورد اقبال مسلمانان و غیرمسلمانان در دنیا قرار گرفته و در محافل بین المللی این خواننده را به عنوان ستاره موسیقی جهان اسلام می شناسند.


ویدیو مرتبط :
سامی یوسف+پدرش:سرزمین خشک(فوق العاده زیبا)