سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فعالیت روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف دستگاهها تاثیر گذار است


به گزارش ایرنا، عباس اعتماد روز یکشنبه در جلسه هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شاهرود افزود: روابط عمومی هر سازمان ، علاوه براینکه بدنبال معرفی فعالیت های آن سازمان است، در عین حال در تحکیم ارتباط مردم و سازمان متبوع هم تلاش می کند.
وی با بیان اینکه هنوز روابط عمومی ها جایگاه شایسته خود را در شهرستان ها بدست نیاورده اند، افزود: در سال های اخیر کارهای خوبی برای نهادینه شدن جایگاه روابط عمومی در ادارات و سازمان ها دولتی و خصوصی انجام شده است.
اعتماد از مدیران دستگاهها خواست، روابط عمومی ها را بازوی اجرایی قوی خود بدانند و برای آسان سازی فعالیت آنها برنامه ریزی کنند.
وی به 27 اردیبهشت روز روابط عمومی نیز اشاره کرد و از مدیران ادارات و دستگاههای خواست، در این روز از زحمات یک ساله روابط عمومی ها قدردانی کنند.
در این جلسه قرار شد به مناسبت هفته روابط عمومی برنامه هایی مانند ،دیدار با امام جمعه ؛معاون استاندار و فرماندارشاهرود ، نماینده منتخب مردم شهرستانهای شاهرود و میامی؛ اردوی نیمروزی ؛بازدیدازموزه وبرگزاری کلاس آموزشی باحضوراساتیدارتباطات بنام
برای مسوولان روابط عمومی تدارک دیده شود.
همچنین از ازکلیه روابط عمومی های دستگاههای اجرایی خواسته شد دراین برنامه ها شرکت کرده و از کلاس هایی که برای ارتقای فعالیت ها پیش بینی شده استفاده کنند.
6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ فعالیت های روابط عمومی برای شهرت برند