نمایش فیلم «وارونگی» در برج میلاد به نیمه شب رسید


نمایش فیلم «وارونگی» در برج میلاد به نیمه شب رسیدمهر/ زمان نمایش فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی در جدول برنامه های جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تغییر کرد و این فیلم شامگاه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۲۴ در کاخ جشنواره اکران خواهد شد.، فیلم سینمایی «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی قرار بود در سومین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر در تاریخ ۱۴ بهمن ماه در برج میلاد نمایش داده شود اما تاریخ نمایش «وارونگی» تغییر کرده است و این فیلم شامگاه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۲۴ در کاخ جشنواره اکران می شود.

دو روایت درباره تغییر زمان نمایش «وارونگی» وجود دارد، روایت نخست این است که مراحل فنی فیلم کامل نبوده و به همین دلیل در جدول زمان بندی تغییر ایجاد شده و روایت دوم این است که به دلیل برگزاری نشست خبری فیلم ها، اکران فیلم ها تغییر کرده است.

بنابر تغییرات انجام شده فیلم سینمایی «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی جایگزین فیلم «وارونگی» در روز سوم جشنواره شد و قرار است روز ۱۴ بهمن ماه در سانس ۲۱ در بخش «سودای سیمرغ» به نمایش در آید. پیش از این قرار بود فیلم سینمایی «هفت ماهگی» ۲۱ بهمن ماه ساعت ۲۲:۳۰ در برج میلاد به نمایش درآید.

بر همین اساس فیلم سینمایی «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی بعد از فیلم های «لانتوری»، «رسوایی ۲»، «یتیم خانه» و «اژدها وارد می شود» پنجمین فیلمی است که در جدول نمایش کاخ جشنواره ساعت ۲۴ روی پرده می رود.


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
حواشی برج میلاد و نمایش فیلم ها