فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «پدیده»/ تلاش می‌کنیم فیلم را به فجر برسانیم


مصطفی شایسته تهیه‌کننده فیلمنامه «پدیده» که به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است و قرار است توسط علی احمدزاده ساخته شود، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در ارتباط با اینکه قرار است چه زمانی فیلمبرداری فیلم را آغاز کند، گفت: به تازگی وارد پیش‌تولید شده‌ایم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کردیم که امروز اولین روز از پیش‌تولید را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه افزود: لوکیشن‌های فیلم سینمایی «پدیده» کاملاً‌ در تهران است تلاشمان نیز بر این است که فیلم را در یک بازده زمانی مشخص تولید کنیم تا بتوانیم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

او همچنین گفت: در حال حاضر با افراد زیادی برای حضور در فیلم صحبت کرده‌ایم که در صورت قطعی شدن حضور هر کدام از آنها نامشان را اعلام خواهیم کرد. با کارگردان همچنان در حال مشورت هستیم تا به یک توضیح یک خطی از فیلمنامه برسیم تا بتوانیم ماجرای آن را برای رسانه‌ها عنوان کنیم.

نویسندگی این فیلم بر عهده علی احمدزاده و نازنین فراهانی بوده است.

مصطفی شایسته پیش از این فیلمهای «خبر خاصی نیست» و «من همسرش هستم» را کارگردانی کرده است. «کافه ستاره»، «کنعان» و «بی پولی» از دیگر آثاری هستند که وی تهیه‌کنندگی آن‌ها را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آغاز پیش تولید فیلم سینمایی تجاوز