ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تبریک AFC به شهریار فوتبال ایران/ تولدت مبارک مرد سال فوتبال آسیا


تبریک AFC به شهریار فوتبال ایران/ تولدت مبارک مرد سال فوتبال آسیاورزش 3/ هم زمان با فرا رسیدن تولد علی دایی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به شهریار فوتبال ایران تبریک گفت.
21 مارس 1969 پسری در اردبیل به دنیا آمد که رفته رفته به یکی از چهره های سرشناس ورزش و تیم ملی فوتبال ایران تبدیل شد و توانست تمامی عناوین و افتخارات به به نام خود ثبت کند. بهترین گلزن ملی فوتبال جهان یکی از این عناوین بود که علی دایی را به چهره ای شناخته شده بدل کرد.
هم زمان با این روز کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال پیامی برای علی دایی تولد او را با این جمله تبریک گفت:«علی دایی؛ بازیکن سال فوتبال آسیا در سال 1999 و گلزن بین المللی، تولدت مبارک». پیامی که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های خبری آسیا و دنیا داشت و نشان داد شهریار فوتبال ایران به عنوان چهره ای شناخته شده مورد توجه همگان قرار دارد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
شرایط نمایندگان فوتبال ایران در آسیا