سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محور گرمه به میامی در خراسان شمالی بازگشایی شد


محمد مشتری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون دو گروه از نیروهای راهداری در این محور مشغول شن و نمک پاشی هستند اما هم اکنون وضعیت جاده ای استان به علت کولاک لغزنده و دارای مه غلیظ است.
وی اظهار کرد: محور بجنورد به اسفراین حد فاصل گردنه اسدلی نیز دارای مه غلیظ است که تردد تنها با زنجیر چرخ در این محور میسر است.
وی همچنین گفت: محور چمن بید به جنگل گلستان نیز همراه با بارش برف پراکنده است که رانندگان به علت لغزنده بودن سطح جاده باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.
وی افزود: در سایر محورهای ارتباطی این استان نیز هم اکنون بارش پراکنده برف وجود دارد که تردد تنها با زنجیر چرخ میسر است.
به گفته وی با توجه به بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده ها، نیروهای راهداری این استان در محورهای این استان حضور دارند.
وی از تمامی رانندگانی که قصد سفر از مسیرهای این استان را دارند خواست تا با سرعت مطمئن حرکت و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.
رانندگان گذری از محورهای خراسان شمالی می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل با شماره های 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان و 141 مرکز مدیریت راه های کشور تماس بگیرند.
بر اساس گزارش هواشناسی خراسان شمالی طبق بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جو ناپایداری در استان است که افزایش ابر و وزش باد شدید و بارش باران و برف را به دنبال دارد.
استان خراسان شمالی پنج هزار و 631 کیلومتر راه ارتباطی اصلی و فرعی و 21 گردنه برفگیر دارد.ک/3
3007/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خراسان شمالی / گرمه / باغ مزار