ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حدادی: امیدوارم تلخ‌ترین دوره ورزشی‌ام دیگر تکرار نشود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان حدادی اظهار داشت: از اینکه کیم به ایران آمده و دوباره با یک انگیزه مضاعف به تمریناتم می‌پردازم، حس خوبی دارم. دور جدید تمریناتم را زیر نظر کیم بوخونسف در کیش آغاز کرده‌ام و امیدوارم تا بتوانم به اهدافی که در سر دارم، برسم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن گفت: شرایط خوبی دارم و با توجه به اینکه فشار تمریناتم در همین ابتدای کار زیاد شده اما حس خوبی دارم. تمرین با کیم را دوست دارم، او روحیه جنگندگی‌ام را صد چندان می‌کند. اون به با توجه سنش، فردی سرزنده و فعال است و هر روز با انرژی‌تر از روز قبل صبحش را آغاز می‌کند و همین امر به من انگیزه بیشتری می‌دهد. اندوخته‌های او برایم با ارزش است و سعی می‌کنم تا به نحو احسنت از حضورش بهره ببرم.

حدادی که با سایت فدراسیون دوومیدانی صحبت می‌کرد، افزود: هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حدود هفت ساعت مفید تمرین می‌کنم. فشار زیاد است ولی برای من که هدفم اهتزاز پرچم کشورم است، همین فشار هم لذت‌بخش است. مدتی را که بدون مربی تمرین کردم، دوره تلخ ورزشم می‌دانم و امیدوارم هیچ وقت تکرار نشود.

رکورددار پرتاب دیسک آسیا در پایان گفت: مسئولان به من لطف دارند و دوست دارند من در المپیک 2016 ریو نتیجه بگیرم و من هم با قدرت بیشتری به تلاشم ادامه می‌دهم، چرا که این لطف مسئولان به من احساس مسئولیت بیشتری می‌دهد. امیدوارم تا با تلاش بیشتر و دعای خیر مردم در ریو روی سکوی قهرمانی بایستم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ترانه علیدوستی:امیدوارم کارهایی شبیه شهرزاد تکرار شود