فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری سومین روز از مسابقات قرآن با رقابت‌های نیمه‌نهایی+عکس


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در روز گذشته 12 حافظ و 7 قاری در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل و قرائت رقابت تنگاتنگی را تجربه کردند.

متسابقین روز سوم رقابت ها

در سومین روز این دوره از مسابقات، در مرحله نیمه نهایی رشته حفظ کل به ترتیب محمد یوسف از سریلانکا ، عقیل مصعب از بنین، الفاروق ساماره از مالی، سردار یاووظ از ترکیه، علی ثالث احمر از  نیجریه، اسلام تقی الدین بلوطی از الجزایر، حسن دهینی از لبنان ، اسامه محروس از سوریه، عبدالله یوسف اسماعیل از کنیا، محمد مصطفی از سنگال، هلال صالح احمد الکلیبی از یمن و عبدالغفور جوهرچی از ایران تلاوت داشتند.

همچنین در مرحله نیمه نهایی رشته قرائت به ترتیب احمد منصور از بحرین، بکر بکر صدیق از نیجریه، مصطفی علی از هلند، سید عباس علی ازآلمان، عمار چیکیچ از کرواسی، محمد جاوید اکبری از افغانستان و بشیر الدین از الجزایر به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند و رقابت سختی را پشت سر گذاشتند.

قاری روشندل ایرانی درخشید

حضور قاری روشندل از جمهوری اسلامی ایران در برنامه رقابت های شب گذشته از برنامه های مهم شب گذشته بود که با استقبال گسترده مردم و متسابقین مواجه شد.

عبدالغفور جوهرچی حافظ کل قرآن کریم از استان خراسان رضوی است که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اولین مسابقات بین المللی قرآن کریم ویژه روشندلان شرکت می کند.

ویژه برنامه‌های روز سوم

سومین روز از سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ساعت 16 دیروز شنبه 25 اردیبهشت ماه، با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز و بین المللی کشورمان مهدی ساعد آغاز شد.

اجرای گروه مدیحه سرایی استان قم ، تلاوت قاری نوجوان کشورمان علی ساجدی مقدم و تجلیل از خانواده شهدای قرآنی از دیگر برنامه های سومین روز سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تا پیش از اذان مغرب بود.

در کرسی اذانگاهی مسابقات بین المللی قرآن کریم هم استاد امین پویا، آیاتی از قرآن را تلاوت کرد و اذان مغرب توسط استاد محمد حسین سعیدیان در مصلی امام خمینی (ره) تهران طنین انداز شد.

همچنین ابتهال خوانی توسط استاد محمود لطفی نیا، اجرای  گروه مدیحه سرایی نوجوانان از حرم حضرت عباس (ع) و تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری مهمان ، استاد سید جواد حسینی پایان بخش برنامه های شامگاهی دیروز در سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم بود.


ویدیو مرتبط :
تلاوت وحید وکیلی، نماینده ایران | مسابقات بین المللی قرآن | نیمه نهایی