علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جشنواره بین المللی فیلم سبز در چهارمحال وبختیاری کلید خورد


به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در آئین آغاز به کار این جشنواره گفت: به منظور حفاظت بهتر از منابع طبیعی باید دیدگاه جامعه نسبت به توسعه پایدار تغییر کند.
اسماعیل عامری گلستانی با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای در استان در بخش های مختلف افزود: نباید اجازه داد محیط زیست قربانی توسعه صنعت شود.
به گفته وی، به منظور دستیابی به توسعه پایدار باید محیط زیست و توسعه صنعت در کنار هم زمینه ایجاد اشتغال و توسعه پایدار فراهم شود.
عامری گلستانی افزود: اکنون در برخی مناطق استفاده و بهره گیری از منابع طبیعی و محیط زیست یکی از راههای درآمد و اشتغال خانوارهاست که می توان با ایجاد اشتغال های سبز زمینه وابستگی مردم به بهره برداری از طبیعت را کم کرد.
به گفته وی، استفاده از ظرفیت های فرهنگی به خصوص سینما و فیلم در فرهنگ سازی در زمینه حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست موثر است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش فیلم های این جشنواره از 25 تا 31 اردیبهشت‌ ماه همزمان با سراسر کشور در چهار شهرستان فارسان، سامان، بروجن و شهرکرد به نمایش گذاشته می شود.
شهرام احمدی در آئین افتتاحیه این جشنواره در مجتمع غدیر شهرکرد افزود: جشنواره فیلم سبز در استان با همکاری سازمان آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری شهرکرد اجرایی شده است.
وی، برگزاری این جشنواره پس از 10 سال وقفه را گام مؤثری در زمینه فرهنگ‌ سازی در حوزه حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: سینما در فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست نقش موثری دارد.
به گفته وی، افزایش ارتباط بین هنرمندان و جامعه، ارتقاء کیفیت محصولات فرهنگی در حوزه محیط زیست که ما را به سمت و سوی ارتباطات بهتر سوق می دهد، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز کشور در تالار غدیر شهرکرد کلید خورد.
7360/2097/2025

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره دادراستان چهارمحال وبختیاری(شهرکرد)