سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پژوهش روح بالندگی مراکز علمی و دانشگاهی است


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی پروفسور محمد نریمانی در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش در اردبیل اظهار کرد: ما بر این باوریم پژوهش‌های عملیاتی و کاربردی می‌تواند پاسخگوی نیازمندی‌های جامعه باشد به شرط آن که از نتایج و ثمرات آن به بهترین شکل استفاده شود.

وی با بیان اینکه در آستانه هفته پژوهش نخستین جلسه این ستاد برگزار شده و دانشگاه محقق اردبیلی دبیر ستاد انتخاب شده است، گفت: برنامه‌های مختلفی در گرامیداشت هفته پژوهش در استان اردبیل با محوریت مراکز علمی، دانشگاهی، تحقیقاتی و فناورانه به انجام می‌رسد.

معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری به معرفی پژوهشگران، فناوران و واحدهای پژوهشی و فناوری برتر می‌پردازد و هر ساله بر‌اساس آیین‌نامه توسط ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برگزار می‌شود.

نریمانی تصریح کرد: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در کشور و ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش و فناوری، معرفی توانمندی‌های پژوهشی، فناوری و نوآوری کشور، تشویق، تقویت و ایجاد انگیزه در اعضای هیئت علمی و پژوهشگران و فناوران کشور و فراهم‌سازی زمینه ارتباط حوزه کاربرد با حوزه پژوهش و فناوری از اهداف برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری، کمیته اجرایی و کمیته علمی ارکان این جشنواره هستند، بیان کرد: هر یک از این سه رکن دارای اعضای مشخصی بوده و در حال انجام وظایف محوله هستند.

قائم مقام دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته علمی ستاد برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش استان اردبیل اضافه کرد: در این جلسه نحوه امتیازدهی به پژوهشگران با حضور اعضای کمیته بر‌اساس آیین‌نامه‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ش/ف4004


ویدیو مرتبط :
نمونه ای موفق از پژوهش های دانشگاهی