ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ریبری: رؤیای بازی برای فرانسه را ندارم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری 33 ساله که در سال 2014 از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کرد، در اوایل سال جاری بود که اشاره کرد شاید از تصمیمش برای بازنشستگی بازگردد و برای حضور در مسابقات یورو 2016 به جمع خروس‌ها بازگردد.

دیدیه دشان اما اخیراً فهرست اولیه تیم ملی فرانسه را برای حضور در مسابقات یورو 2016 اعلام کرد، لیستی که در آن خبری از ریبری نبود. دشان در این مورد گفت دلیلی نمی‌بیند که به‌خاطر فرانک ریبری از بازیکن دیگری چشم‌پوشی کند.

فرانک ریبری در گفت‌و‌گو روزنامه «بیلد» گفت: هیچ‌گاه به دشان پیشنهادی برای بازی در تیم ملی فرانسه ندادم. به‌همین خاطر بیانیه‌ای را که او منتشر کرده است، درک نمی‌کنم. من تنها گفتم که او بهترین بازیکنان را با خود به یورو نمی‌برد و نگفتم که من می‌خواهم به تیم ملی بازگردم.

وی افزود: من رؤیای بازی برای فرانسه را ندارم. من پس از اینکه در سال 2014 از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کردم، آن فصل از دوران حرفه‌ای‌ام را دیگر بستم. از آن زمان تنها به بایرن مونیخ فکر می‌کنم و احساس آرامش و لذت بردن از فوتبال را دارم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گلایه بنی صدر از مقامات فرانسه: اینجا امنیت ندارم