هفته آینده چه نمایش‌هایی از رادیو بشنویم؟


  X  

هفته آینده چه نمایش‌هایی از رادیو بشنویم؟

ایسنا/ فهرست و زمان پخش نمایش در شبکه‌های رادیویی تهران، ایران، فرهنگ، سلامت و جوان اعلام شد.
فهرست و زمان پخش نمایش در شبکه‌های رادیویی تهران، ایران، فرهنگ، سلامت و جوان اعلام شد. علاقه‌مندان می‌توانند شنونده‌ی تولیدات این اداره کل، همزمان با آغاز هر هفته از شبکه‌های رادیویی باشند.
بر اساس این خبر، این هفته سریال نمایشی "پوست نو " به کارگردانی علی عمرانی ونویسندگی بهناز بستان دوست از رادیو تهران پخش خواهد شد.
این نمایش را با بازیگری مهین نثری ،ماندانا محسنی، محمد آقا محمدی، رضا عمرانی، بهناز بوستان دوست، گویندگی مهرداد عشقیان و تهیه کنندگی عذرا وکیلی خواهید شنید.
در خلاصه داستان این نمایش رادیویی آمده است : مازیار شهبازی بعد از سال ها به دلیل افسردگی و تنهایی عزم سفر به ایران و دیدار خانواده‌اش را می‌کند. منتهی خانواده چندان آمادگی برای رویارویی با او را ندارند. ایجاد رابطه با خانواده ای که سال ها به دور از آنها سپری شده به این راحتی ها نیست و همین قضیه موجبات اتفاقات بسیاری در طول داستان می شود...
"پوست نو " به صدابرداری : علی حاجی نوروزی و افکت: محمدرضا قبادی فر از روز شنبه ساعت 1:30 دقیقه بامداد به روی آنتن رادیو تهران می رود.
شبکه ی رادیویی ایران نیز، سریال رادیویی" روزبه " را به نویسندگی: محمد محمودی و کارگردانی : محمد عمرانی به روی آنتن می‌برد.
این نمایش بر پایه حوادث رخ داده در زندگانی یکی از بزرگ ترین یاران رسول خدا (ص) نگاشته شده است یاری که پیامبر وی را، از اهل بیت می خواند. در "روزبه " هنرمندانی چون : مهرداد مهماندوست، عبدالعلی کمالی، رضا عمرانی، شمسی صادقی، بهرام ابراهیمی، محمد آقامحمدی، هرمز سیرتی، باقر کریم پور، علی زرینی، شهین نجف زاده، شیوا رفعیان و محسن بهرامی به ایفای نقش پرداخته اند.
این نمایش رادیویی به تهیه کنندگی : بابک صفی خانی ، گویندگی : میرطاهر مظلومی، صدابرداری : علی حاجی نوروزی و افکت : محمد رضا قبادی فر از روز شنبه ساعت 22:30 دقیقه از رادیو ایران پخش می شود.
همچنین از روز شنبه 23 آبان ماه ، شبکه های رادیویی فرهنگ ساعت 13:00، جوان ساعت:23:30 و سلامت ساعت 21:30 دقیقه با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید خواهند رفت.


ویدیو مرتبط :
بازی های هفته آینده (شماره ۸)