سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو خبر کوتاه از تالش


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، امام جمعه تالش در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان با تاکید بر برگزاری نماز اول وقت گفت : مسئولان در اقامه نماز جماعت اول وقت در ادارات، جدی باشند.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری؛ اقامه نماز را یکی از مهمترین وظایف حکومت اسلامی بیان کرده و گفت : بایستی دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه به بر پایی و اقامه نماز داشته باشند و این امر را سرلوحه کار مدیران اجرایی خود قرار دهند.
معاون سیاسی فرماندار تالش نیز در این جلسه بر لزوم تلاش و مساعدت مسئولان برای اقامه نماز جماعت در ادارات و مدارس، تأکید کرد.
سید جلال سید محمدی با اشاره به اهمیت نماز در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: توجه به نماز و بیان تأثیر مثبت آن در جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف به ویژه مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به شیطنت و تلاش دشمنان ایران اسلامی برای از بین بردن و کم رنگ کردن باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان تصریح کرد: درک واقعی آرامش، اقتدار، اعتماد به نفس و مقاومتی که نماز در وجود انسان ایجاد می کند یکی از اثرگذارترین راه های مقابله و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده ایران و اسلام است.
***
فرماندار تالش گفت : مسئولان حق ندارند وقت و موقعیت و امکانات اداری را برای تبلیغات انتخاباتی هزینه کنند.
عبدالهی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : تمامی بستر های لازم را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم می کنیم .
وی کرد: با اجرای قوانین مربوط به انتخابات توسط برگزار کنندگان، محیط مناسبی را برای مردم جهت مشارکت در این تصمیم گیری مهم ایجاد می کنیم.
فرماندار تالش با اشاره به اینکه امسال دو انتخابات مهم پیش رو داریم، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود که شائبه جانبداری در انتخابات پیش نیاید و اگر مطابق قانون و مقررات عمل کنیم هیچ شائبه ای به وجود نخواهد آمد.
وی افزود: با توجه به اینکه عده ای تبلیغات را شروع کرده و برنامه هایی ترتیب داده و اعلام ورود به انتخابات کرده و رایزنی هایی صورت داده اند همه تلاش ها باید در این جهت باشد که از امکانات دولتی استفاده نشود و تمامی تلاش خود را برای حفظ بی طرفی در انتخابات بکار ببندیم.
لازم به اشاره است در جلسه شورای اداری تالش مهندس سید حمید موسوی به عنوان معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرماندار تالش منصوب و از تلاش یک ونیم ساله مهندس نادر خوارزمی که جدیدا به عنوان معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری انزلی منصوب شده است قدردانی شد.
6070/7105

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سهراب ظهیری ناو.آلبوم چَمَه تالش.مَمود بِه-موسیقی تالش.تالش.Talesh Music.Sohrab Zahiri Nav.Album Chama Talesh