رضایت سیمئونه با وجود توقف برابر ویارئال


سرمربی اتلتیکو مادرید با وجود توقف برابر ویارئال از نتیجه بدست آمده راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید در هفته بیست و پنجم لالیگا، دو امتیاز حساس را از دست داد. این تیم در ورزشگاه خانگی خود از ویارئال پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه چیز به سود بارسلونا شود.

دیگو سیمئونه در نشست خبری بعد از بازی گفت: اتلتیکو مادرید در هر دیداری برای پیروزی به میدان می رود و این چیزی است که بارها به بازیکنان گفتم. با این حال گاهی اوقات نمی توانیم پیروز شویم. هنوز در جایگاه دوم جدول رده بندی جای داریم و با ویارئال، 6 امتیاز اختلاف داریم. باید بگویم که در مسیر درستی گام برمی‌داریم و دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: ویارئال یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال اسپانیا است. این تیم در ضد حملات بسیار قوی است و در کارهای دفاعی هم منظم و حساب شده بازی می کند. بازی سختی برابر این تیم داشتیم.

سیمئونه درباره این سوال که آیا تیمش بازی خوبی را به نمایش گذاشت نیز گفت: خیر. باید اعتراف کنم که در این دیدار خوب نبودیم. برای پیروزی به میدان آماده بودیم اما شایسته پیروزی نبودیم و نتوانستیم برتری خود را ثابت کنیم و به همین خاطر هم به تساوی رسیدیم. به استثنای بارسلونا، همه تیم های مدعی در هفته جاری به مشکل خوردند. رئال مادرید هم مساوی کرد. در لالیگا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد و همه تیم ها برای پیروزی باید تلاش زیادی از خود نشان دهند.

اتلتیکو مادرید با تساوی در این دیدار، 55 امتیازی شد و با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در جایگاه دوم جدول رده بندی جای گرفت. این در حالی است که ویارئال با 49 امتیاز در جایگاه چهارم جای دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نسبت رضایت خدا و رضایت خلق در کلام مولا-استاد انصاری