سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه اندازی شناور نیروی دریایی سپاه در اروند برای ارائه خدمت به کاروان های راهیان نور


سرتیپ پاسدار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در یادمان شهدای والفجر 8 در اروندکنار، به شهدای گمنام عملیات والفجر 8 ادای احترام کرد.
وی با تجلیل از مسئولان راهیان نور و حضور زائران در یادمان های دفاع مقدس، گفت:پیام سپاه این است که دشمن به فکر تغییر نام خلیج فارس نباشد، زیرا اینجا خلیج فارس بوده و خواهد ماند.
سردار تنگسیری در ادامه سخنانش با تبیین آمادگی نیروهای نظامی کشور برای دفاع از مرزها، گفت:نظام جمهوری اسلامی به ویژه سپاه، اجازه ای به دشمنان برای تجاوز نمی دهد.
سردار تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه به آمار پنج سال گذشته حضور زائران اشاره کرد و ادامه داد:بازدید 490 هزار زائر از یادمان شهدای والفجر 8 در اروندکنار قابل تأمل است.
سردار تنگسیری درباره اهداف راهیان نور دریایی نیز گفت:آشنایی با دریا برای جوانان و معرفی شهدای دریایی در خلیج فارس از بنیادی ترین اهداف نیروی دریایی است.
عملیات والفجر 8 در بهمن ماه سال 1364 با رمز یا فاطمه زهرا در منطقه اروندکنار انجام شد و به فتح شهر بندری فاو عراق منجر شد.
شهر اروندکنار در فاصله حدود 50 کیلومتری جنوب آبادان و مقابل شهر فاو عراق قرار دارد.

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مستند تقابل - درگیری نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی آمریکا - قسمت اول