سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زاکانی ردصلاحیت نشده/نقد زنگنه و افشاگری نفتی عامل خبرسازی علیه نماینده تهران است


یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: زمان هیأت‌های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 15 دی‌ماه طبق جدول زمان‌بندی انتخابات مجلس پایان یافته است.

وی افزود: لیست نتیجه بررسی‌های هیأت‌های اجرایی اعم از افرادی تائید صلاحیت‌شده‌ها یا ردّ صلاحیت شده‌ها در همان تاریخ تقدیم هیات‌های نظرات استان‌ها شده و پس از آن داوطلبان زمان داشتند تا 19 دی شکایات خود را به هیات‌های نظارت ارائه کنند.

این منبع آگاه درباره برخی اخبار منتشره مبنی بر ردّ صلاحیت علیرضا زاکانی نماینده تهران، گفت: آقای زاکانی ردّ صلاحیت نشده است.

وی همچنین با اشاره به نشست روز گدشته زاکانی درباره کرسنت، گفت: اظهارات نماینده تهران در این نشست و انتقادات وی از زنگنه وزیر نفت باعث شد برخی جریانات دست به این چنین خبرسازی‌‌هایی بزنند، در واقع اگر آقای زاکانی دست به نقد زنگنه نمی‌زنند چنین خبرهایی علیهش منتشر نمی‌کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/H9ZN4I


ویدیو مرتبط :
افشاگری زاکانی علیه زنگنه