سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد


ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کردالعالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.

به گزارش "رأی الیوم"، "نبیل دندل" که قبلا رئیس شاخه امنیت سیاسی در لاذقیه و رئیس شاخۀ مهاجرت و گذرنامه ها در دیرالزور بود، با طرح این ادعا که موضع او موضع اکثریت ملت سوریه است، گفت: برای مذاکره با اسراییل (رژیم صهیونیستی) برای رسیدن به صلح آن آماده است.
دندل با ارسال پیامی در این مورد به رئیس کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از نمایندگان پارلمان این رژیم خواست که برای تحقق آنچه که وی صلح نامیده، با معارضان سوریه وارد گفت وگوی آزاد شوند.
دندل در گفت وگو با شمارۀ روز شنبۀ نشریه صهیونیستی"یدیعوت احرنوت" خاطرنشان کرده که حافظ اسد رئیس جمهوری فقید سوریه وقتی صلح با اسرائیل را نپذیرفت فرصت را از دست داد، اما همتای مصری او یعنی انور سادات مانند او عمل نکرد.
وی افزود: وقتی که جزئی از نظام سوریه بودم به ناچار چیزی را می گفتم که نظام از من می خواست ولی حالا فرصت بی نظیری برای اسرائیل (رژیم صهیونیستی) پیش آمده تا با "ملت سوریه" وارد صلح و سازش شویم.
دندل با لاپوشانی کمک های زیاد رژیم صهیونیستی به تروریست ها در سوریه، اظهار داشت: اسرائیل همۀ آن چه در توان داشته در برابر ملت سوریه انجام نداده و تاکنون سیاست بی طرفی را دنبال کرده چون به دلیل پیدایش داعش و جبهه النصره، اسد برای اسرائیلی ها بهتر از معارضان است.
دندل که سال 2012 از ارتش سوریه جدا شده، مدعی شد: جبهه النصره و داعش ساخته و پرداختۀ مستقیم دولت بشار اسد است!



منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
خیلی جالب؛کمک مالی فیس بوک به رژیم صهیونیستی