ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلین‌شیت‌هایی برای بازگشت به تیم ملی


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.29 - 20:33

کلین‌شیت‌هایی برای بازگشت به تیم ملی

ورزش 3/ دروازه‌بان ذوب‌آهن برای هشتمین بازی در لیگ پانزدهم دروازه‌اش را بسته نگه داشت.
دیروز فراندود خسوس مقابل گسترش‌فولاد اجازه نداد توپی وارد دروازه استقلال خوزستان شود تا این گلر برزیلی برای هشتمین بار در این فصل کلین‌شیت کند. رقیب او در این امر رشید مظاهری امروز کار سختی مقابل صبا داشت تا مثل خسوس هشتمین کلین‌شیتش را به ثبت برساند چرا که صبایی‌ها در چهار بازی اخیر خانگی به پیروزی رسیده بودند. با این وجود مظاهری توانست در سه صحنه فوق‌العاده کار کند. او یک بار مانع از گلزنی حق‌جو در یک تک به تک شد و دو صحنه نیز اجازه گل به خودی حمام و محمدی را نداد و با مهارهای فوق‌العادش تیمش را به یک امتیازی رساند که گل‌محمدی از آن رضایت داشت.
البته او خوش‌شانس هم بود که دروازه‌اش در بازی با صبا باز نشد چرا که یک بار توپ ولید اسماعیل به اشتباه در مسیر حرکت به طرف دروازه مظاهری به تیرک برخورد کرد.
مظاهری از نظر کلین‌شیت بهترین ایران است چرا که او در 8 بازی لیگ و 2 مسابقه جام حذفی این کار را انجام داده و امیدوار است با ادامه این موفقیت مجددا به تیم ملی دعوت شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اشک های کاپیتان تیم ملی زنان ایران/گزارش بازگشت تیم ملی