سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشاورزی زنجان از کمبود فضای انبار و سردخانه ای رنج می برد


کریم حسینخانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زنجان همواره طی سال های گذشته مازاد بر نیاز خود محصول کشاورزی تولید کرده است.
در سال کشاورزی 93-94 میزان تولید زنجان نزدیک به دو میلیون و 400 هزار تن بود، در حالی که نیاز این استان به یک میلیون و 200 هزار تن نیز نمی رسد.
وی یادآورشد: متاسفانه در زنجان تعداد واحدهای صنعتی فرآوری، بسته بندی و نگهداری محصولات کشاورزی کم است و همین مساله موجب می شود تا کشاورزان و بهره برداران به سرعت محصول خود را برای جلوگیری از فساد آنها به دیگر استان ها صادر کنند.
حسینخانی اظهار کرد: هم اکنون فضای انبار و سردخانه ای زنجان برای محصولات کشاورزی یک چهارم محصولات کشاورزی مازاد تولید این استان است.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: همین کمبود سبب می شود تا مسئولان، در صورت لزوم اقدام به ذخیره و نگهداری محصولات مورد نیاز خود در انبارها و سردخانه های دیگر استان ها کرده و به هنگام نیاز اقدام به انتقال آنها به زنجان کنند.
وی خاطر نشان کرد: صنعت انبارداری و سردخانه داری پر سود و با بازده بالاست و افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند، می توانند وارد این بخش شوند.
حسینخانی ادامه داد: از تمام سرمایه گذارانی که قصد چنین فعالیتی در زنجان را داشته باشند، استقبال و بسترهای لازم برای فعالیت آنان فراهم می شود.
3001/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نرم افزار جامع مدیریت انبار و حسابداری سردخانه داده پردازش نوین سپهر