زومجی: ۳۰ بازی خاطره‌انگیز کنسول SNES نینتندو که باید تجربه کنید


مورتال کامبت، ماریو یا همان قارچ‌خور معروف خودمان، مبارز خیابانی و چندین و چند بازی خاطره‌انگیز و نوستالژی، چیزهایی هستند که ما از کنسول قدیمی و معروف SNES نینتندو به یاد داریم. زومجی در مقاله‌ای ویژه به معرفی ۳۰ بازی شاخص از این کنسول پرداخته تا علاقه‌مندان را به سفری هیجان‌انگیز در زمان دعوت کند.

SNES یا به طور دقیق‌تر Super Nintendo Entertainment System دومین کنسول خانگی کمپانی نینتندو بود که ابتدا با نام Super Famicom در سال ۱۹۹۰ و در کشور ژاپن عرضه شد و یک سال پس از آن با نام SNES در بازار‌های اروپایی و آمریکایی هم عرضه شد. بدون شک این کنسول نینتندو که از قضا موفق‌ترین کنسول دوران ۱۶ بیتی کنسول‌ها هم محسوب می‌شود، یک کنسول خانگی انقلابی بود و دلیل اصلی این امر هم دامنه وسیع بازی‌های عرضه شده برای آن است. آثاری که هنوز هم با گذشت بیش از ۲۰ سال در ذهن طرفداران باقی مانده‌اند و برخی از آن‌ها در جمع بهترین بازی‌های تاریخ هم دیده می‌شوند. بخشی از بازی‌های بزرگ این کنسول توسط خود نینتندو ساخته و عرضه شده‌اند و بخشی دیگر هم توسط کمپانی‌های Third Party که ترکیب این دو، مجموعه‌ای عظیم از بازی‌ها را برای کنسول SNES فراهم کرده بود که هنوز هم کمتر کنسولی می‌تواند از لحاظ تعداد بازی‌های با‌کیفیت با این کنسول برابری کند.

برای مشاهده کامل مطلب ۳۰ بازی خاطره‌انگیز کنسول SNES نینتندو که باید تجربه کنید به زومجی مراجعه کنید.

مورتال کامبت

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.


ویدیو مرتبط :
بازی خاطره انگیز - زومجی