سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حیدر العبادی: همه گروه های عراقی باید در مسیر نابودی تروریست ها حرکت کنند


به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، دفتر اطلاع رسانی حیدر العبادی نخست وزیر عراق با انتشار بیانیه ای ضمن اعلام این خبر افزود: در دیدار نخست وزیر عراق با فالح فیاض رئیس نیروهای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و نیز ابو مهدی مهندس و محسن الکعبی معاونان فیاض، دو طرف درباره اهمیت پرهیز از تبلیغات مسموم و خلاف واقعیت برای ایجاد اختلاف میان گروه های عراقی تاکید کردند.
در این دیدار در مورد آمادگی برای آزادسازی باقی مناطق اشغال شده عراق از دست گروه های تروریستی بحث و تبادل نظر شد و بر اهمیت نیروهای بسیج مردمی عراق به عنوان سازمانی که با فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ارتباط است، تاکید شد.
در همین حال روز گذشته مسئول عملیات نظامی نیروهای داوطلب مردمی عراق معروف به «الحشد الشعبی» با اعلام آمادگی این نهاد برای آزاد سازی موصل، گفت: قبل از آزاد سازی موصل، نیروهای مردمی الحشد الشعبی دست به عملیات گسترده ای در مناطق عملیاتی می زند.
پیشتر نخست وزیر عراق تاکید کرده بود، نیروهای بسیج مردمی عراق یک نهاد رسمی و قانونی است که زیر نظر دولت عراق فعالیت می کند.
خاورم**9365**1144

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
زیارة حیدر العبادی الی اقلیم كردستان