سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



الشرق‌الاوسط: ترکیه برای انجام عملیات زمینی در سوریه آماده می‌شود


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع آگاه ترکی اعلام کردند که آنکارا خود را برای انجام عملیات زمینی قریب‌الوقوع در منطقه «جرابلس» سوریه واقع در نزدیکی مرزهای ترکیه آماده می‌کند. گفته می‌شود که این منطقه در کنترل داعش است.

این منابع در گفت‌وگو با روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق‌الاوسط» چاپ لندن، اعلام کردند که سامانه مین‌روب به نزدیکی نوار مرزی حد فاصل میان جرابلس در شمال «حلب» و شهر «کیلیس» در ترکیه رسیده است و قرار است این سامانه مین‌های کاشته‌ شده از سوی داعش در این منطقه را خنثی کند.

«فوزی جان بیردی» نماینده حزب عدالت و توسعه در استان مرزی «هاتای» گفت: آنکارا خود را برای عملیات نظامی بر اساس اصل مبارزه با داعش یا هر سازمان تروریستی دیگر به منظور حفظ امنیت شهروندان ترکیه آماده کرده است.

در همین راستا، دیده‌بان حقوق بشر سوریه به نقل از برخی منابع در استان سوری «الحسکة» گفت که فرودگاه «رمیلان» در اطراف حسکه که به مقر نیروهای مدیریت مشترک خودگردان تبدیل شده، تقریبا برای استفاده از سوی هواپیماهای آمریکایی و عملیات علیه داهش، آماده است و باند آن طی هفته‌های گذشته گسترش یافته است.

انتهای پیام/غ

http://fna.ir/X8PWEN


ویدیو مرتبط :
آماده شدن ارتش سوریه برای عملیات