فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گسترش جلسات قرآن و توجه به گروه سنی نوجوان محور برنامه‌های رادیو قرآن در سال 1395


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس؛ رادیو قرآن در سال 1395 با محور قرار دادن «خانواده» در برنامه‌های خود، در راستای گسترش فرهنگ قرآن و سبک زندگی قرآن تنظیم کرده و در این راستا شعار «خانه‌های خود را با نور قرآن روشن کنید» به عنوان شعار این شبکه برای سال 1395 انتخاب شده است.

محمد‌حسین محمد‌زاده مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با فارس درخصوص برنامه‌های این شبکه رادیویی در سال 1395 گفت: یکی از برنامه‌های جدید رادیو قرآن پخش تلاوت روزانه یک صفحه قرآن کریم است که این برنامه از ابتدای قرآن دوباره آغاز شده و طی پنج نوبت از رادیو قرآن پخش شود. همچنین این برنامه قرار است هر روز در کانال رادیو قرآن در شبکه تلگرام قرار گیرد.

وی توجه به جلسات خانگی قرآن را یکی از برنامه‌های این شبکه رادیویی در سال 95 برشمرد و دراین باره گفت: توجه به جلسات آموزشی قرآن کریم خصوصاً جلسات خانگی و حتی جلسات خانوادگی از اولویت‌های ما در سال جدید است و تلاش می‌کنیم با انعکاس این جلسات در گسترش آنها که به سبک زندگی قرآنی و انسجام خانواده منجر خواهد شد گام برداریم.

مدیر رادیو قرآن توجه به نوجوانان را دیگر برنامه رادیو قرآن در سال جدید بیان کرد و گفت: محور دیگر برنامه‌های ما در سال 95 گروه سنی 12 تا 18 سال یعنی نوجوانان هستند و گروه‌های مختلف شبکه در حوزه آموزش، تولید تلاوت نوجوانان، مفاهیم و بحث‌های معرفتی به همراه اندیشه قرآن، برنامه‌های مختلفی را تولید و پخش می‌کنند. برنامه‌ریزی این کار از بهمن‌ماه آغاز شده و قرار است برنامه‌های مختلف این گروه سنی از ابتدای تابستان پخش شود.

محمدزاده از محوریت سوره مبارکه حجرات در برنامه‌های نوروزی خبر داد و گفت: برنامه‌های رادیو قرآن در ایام نوروز با محوریت حفظ و مفاهیم سوره مبارکه حجرات بود که برنامه بوستان قرآن که یک مجله قرآنی است و هرروز از ساعت 14 تا 22 پخش و با آیتم‌های مختلف از جمله پخش تلاوت، مسابقه، آموزش حفظ و مفاهیم به سوره حجرات پرداخت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قرایتی / تفسیر آیه 92 و 93 سوره نمل، مامور بودن پیامبر به تلاوت قرآن، قرآن، محور تبلیغ، حمد خداوند