بازیگر نمایش کمدی «اتفاقات»: نمایشی که از تقابل هنر و سیاست می گوید


بازیگر نمایش کمدی «اتفاقات»: نمایشی که از تقابل هنر و سیاست می گوید

باشگاه خبرنگاران/ امین قاضی گوینده شبکه رادیویی تهران در خصوص حضورش در نمایش کمدی «اتفاقات» گفت : نمایش کمدی «اتفاقات» اولین تجربه کاری و همکاری حرفه ای من با یک تیم تئاتر است ، ازمیثم عبدی خیلی ممنونم که من را برای بازی در این نمایش انتخاب و اعتماد کرد .
وی در خصوص ایفای نقش خود در کمدی «اتفاقات» بیان کرد : من شخصیت مردی بانکدار و ثروتمندی را بازی می کنم که از اصل وجودیم دور است و البته ادا کردن آن هم مشکل نبود بلکه بازی در نقش یک سرمایه دار حس خوبی را به من منتقل کرده است .
گوینده برنامه «صبح تهران» در ادامه عنوان کرد : قریب به ده سال است که در عرصه دوبله و اجراهای رادیویی فعالیت می کنم و تجربه حضور در صحنه تئاتر کار و حس متفاوتی دارد که درک کردنش سخت و پیچیده نیست و عباس جمشیدی و میثم عبدی بیشترین کمک را به من در ادا و اجرای هر آنچه بهتر شدن نقش این مرد سرمایه دار بانکدار کردند .
قاضی نمایش کمدی «اتفاقات» را اینگونه روایت کرد : کمدی «اتفاقات» درد خیلی از هنرمندان بازیگران و تقابل سیاست و هنر را نشان می دهد ، هنر همیشه قربانی سیاست را روایت می کند ، روایتی که هنر را در خدمت سیاست بر صحنه به اجرا درمی آورد .
وی در ادامه یادآور شد: به عقیده من نمایش کمدی «اتفاقات» یاد آور دیالوگ ماندگار فیلم «کمال الملک» ساخته مرحوم علی حاتمی است ، در جایی که کمال الملک به نناصرالدین شاه می گوید: «دانستم که قدر گوهر خیلی بیشتر از هنر است». این موضوع و اساسی است که به خوبی در اتفاقت دیده می شود .
قاضی در خصوص دلایل انتخاب و بازی در نمایش کمدی «اتفاقات» اظهار داشت : حقیقت این است که من پیش از حضور در اتفاقت هم نیز کار تئاتر را دوست داشتم و تجربه اندکی از حضور بر صحنه ی نمایش دارم که بنا به دلایلی این تصمیم نهایی نشد و راه و مسیرم بر گویندگی و دوبله پیش رفت و حالا امروز که دوباره به تئاتر برگشتم خیلی خوشحالم و مطمئن هستم که با پیشنهاد عبدی تجربه ی خوبی را پشت سر می گذارم .
وی در ادامه گفت : میثم برای من رفیق و راهنمای خوبی است و بر روی صحنه و کارگردانی میثم رادیو نیست و همچنین به شدت جدی و محکمتر عمل می کند ، البته من پیش از این در مسابقه «صد در صد» رادیو تهران گوینده برنامه میثم عبدی بودم و تهیه کنندگی و جنس فکر آن را می دانم، که همین رفاقت در کار بسیار کمک کرد تا یکدیگر را بهتر درک کنیم و من راحت تر بتوانم نقش بانکدار را را بهتر درک کنم .
گوینده برنامه «صفر و بیست» و یک به بازخورد خوب مردم اشاره کرد و گفت : خوشبختانه مخاطبان خوبی را دراین چند شب داشتیم ، اما بدشانسی که وجود داشت به تعطیلی های پی در پی و باران و ترافیک های تهران برخورد کردیم ، البته اکثر مخاطبان قریب به اتفاق راضی و با لبی خندان از سالن بیرون می رفتند و فکر میکنم توانستیم آنچه باید می رساندیم را انتقال بدهیم .
قاضی دیباچه کمدی «اتفاقات» را اینگونه به پایان رساند و بیان کرد: تشکر می کنم از اعتماد میثم عبدی و عباس جمشیدی که بسیار برای حضور و اجرای این نقش کمک کردند ، در بسیاری از جاها با صدایم درگیر بودم و خارج می رفتم که با راهنمایی های میثم عبدی رعایت شد و مردم هم محصول نهایی ما را دوست داشتند .
گوینده برنامه «رادیوها روشن» به دو برنامه خود در رادیو تهران اشاره کرد و گفت : در حال حاضر دو برنامه زنده «صبح تهران» و «رادیوها روشن» را بر روی آنتن رادیویی شبکه تهران دارم و تمام سعی ام را کرده ام که در صبح هایی که با اسماعیل باستانی هستم در خدمت شنوندگان عزیزمان باشیم و صبحی را به معنی واقعی بخیر کنیم .
وی درد ادامه در خصوص حضورش در سایت «شادشو» (صبح جمعه با شما) گفت : سابق بر این با (باشگاه چاخنستان) درکنار دوستانم در «صبح جمعه با شما» بودم و حالا با این تغییر روند به احتما زیاد آیتم خای دیگر ی هم نیز اضافه می شود .
قاضی افزود: «صبح جمعه با شما» مخاطبان خاص به خودش را داشته و حفظ می کند اما در سایت کار کمی مشکل تر می شود ، آیتم ها باید به حدی برسند که در صفحات مجازی به اشتراک با دیگر گروه ها دربیایند و جذابیت و گیرایی مخصوص به خودش را داشته باشد .
وی در پایان نگرانی خود را درخصوص پاتوق نشین های «صبح جمعه با شما» عنوان کرد : کمی نگران شنوندگان پاتوقی برنامه «صبح جمعه با شما» هستم ، مخاطبینی که به پیچ رادیو عادت کرده اند تا ما را بشنوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نمایش کمدی اتفاقات