سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ تصادف زنجیره‌ای دراتوبان بهشت زهرا


حوادث/ تصادف زنجیره‌ای دراتوبان بهشت زهرامهر/ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ازوقوع یک مورد تصادف زنجیره ای در اتوبان بهشت زهرا(س) خبر داد و گفت :در این حادثه ۵ شهروند مصدوم و با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۰:۵۳ دقیقه امروز برخورد چند دستگاه خودرو در بزرگراه هاشمی بالاتر از اتوبان امام علی (ع) (جاده بهشت زهرا(س)) به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، سمند و هیوندای شاسی بلند با دلایل نامشخصی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و ۵ سرنشین این خودروها که ۴ خانم و یک آقا بودند مصدوم شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: به دلیل ترافیک ایجاد شده هلی‌کوپتر امداد به محل حادثه اعزام شد و به همراه یک خودروی اورژانس مصدومین به مراکز درمانی منتقل شدند.
ملکی گفت: نشت بنزین از خودروها شدید بود که آتش‌نشانان توانستند پس از ایمن‌سازی‌های لازم محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دهند. در ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه عملیات رسیدگی به این حادثه به اتمام رسید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
تصادف دیدنی دراتوبان