سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ نقشه های بخش چندنفره DOOM همراه با جزئیات آنها در قالب ویدئویی کوتاه


تماشا کنید/ نقشه های بخش چندنفره DOOM همراه با جزئیات آنها در قالب ویدئویی کوتاهگیم فا/ تاکنون ۹ نقشه برای بخش چندنفره بازی DOOM معرفی شده است و شرکت بتسدا با ویدئویی جدیدی که ساخته، برخی از آنها را نمایش می دهد.

طبق توضیحات ارائه شده از سوی سازندگان، برخی نقشه های بخش چندنفره بازی DOOM، دارای تلپورت های یک یا دو طرفه هستند که هر دو گروه شیاطین و انسان ها می توانند از آن بهره مند شوند. خوشبختانه شکلیک اسلحه در این تلپورت ها کار نمی کند پس خیالتان راحت خواهد بود که ناگهان چیزی از درون این درگاه ها به سمت شما نخواهد آمد.

همچنین یک سری سکوه های پرش هم وجود دارند تا به نقاطی که در حالت عادی تمی توان دست یافت، خیلی راحت رسید. در محیط نقشه ها خطرات شیمیایی و بشکه های انفجاری نیز همیشه در کمین بازیکنان گروه انسان خواهد بود. شیاطین در برابر آتش، پلاسما، موارد رادیواکتیو و شیمایی کاملا مصون هستند در حالی که انسان ها بسیار آسیب پذیرند و بسته به درجه خطر، حتی ممکن است درجا کشته شوند. حداقل جای شکرش باقیست که شیاطین با مواد مذاب از بین میروند.

۹ نقشه تایید شده برای DOOM عبارتند از: Excavation ،Infernal ،Chasm ،Disposal ،Helix ،Perdition، Sacrilegious ،Heatwave و Beneath. برخی از این نقشه ها در ویدئو کوتاه زیر موجود هستند.

بتا محدود DOOM از تاریخ ۳۱ مارس (مصادف با ۱۲ فروردین) لغایت ۳ آوریل (مصادف با ۱۵ فروردین) بر روی تمامی پلتفرم ها از جمله رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان برگزار خواهد شد.

لینک تماشای ویدئو

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
تریلر بخش چندنفره DOOM در E3 2015