علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



بانک سرمایه مقابل کاله پیروز شد/ شهرداری ارومیه همچنان در صدر


به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر امروز یکشنبه برگزار شد که در مهمترین بازی تیم بانک سرمایه در خانه والیبال تهران به مصاف کاله آمل رفت و در پایان این تیم را ۳ بر یک شکست داد. شاگردان مصطفی کارخانه با این برد بار دیگر به رده دوم جدول بازگشتند.

در ارومیه نیز تیم شهرداری این شهر جدال برابر شهرداری تبریز، تیم سوم فصل قبل را برگزار کرد و با حمایت هوادارانش این تیم را ۳ بر یک پشت سر گذاشت تا با ثبت هشتمین برد فصل همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

نتایج دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

* بانک سرمایه ۳ - کاله آمل یک (۲۵ - ۲۰، ۲۳ - ۲۵، ۲۵ - ۱۴ و ۲۵ - ۲۲) * آلومینیم المهدی ۲ - سایپا ۳ (۲۵ - ۲۱، ۲۸ - ۲۶، ۲۸ - ۳۰ و ۹ - ۱۵) * شهرداری ارومیه ۳ - شهرداری تبریز یک (۲۵ - ۲۲، ۲۵ - ۲۲، ۲۹ - ۳۱ و ۲۵ - ۲۱) * آرمان اردکان یک - ثامن الحجج خراسان ۳ (۱۹ - ۲۵، ۲۶ - ۲۴، ۲۰ - ۲۵ و ۱۶ - ۲۵)

دیدار تیم های متین صالحین ورامین و گوهر کویر زاهدان لغو شد.


ویدیو مرتبط :
بانک سرمایه-1 شهرداری ارومیه-3