سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرویس ایکس باکس لایو برای هشتمین بار در ماه جاری میلادی از دسترس خارج شد


سرویس ایکس باکس لایو برای هشتمین بار در ماه جاری میلادی از دسترس خارج شددیجیاتو/ به نظر می رسد که سال جدید میلادی، سال چندانی خوبی برای دو سرویس پلی استیشن نتوورک و اکس باکس لایو نیست. بعد از اختلالات کوتاه مدت سرویس پلی استیشن نتوورک، حالا اکس باکس لایو با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند و روز گذشته، برای هشتمین بار در ماه جاری میلادی از دسترس خارج شد.

بنابر صفحه رسمی «وضعیت سرویس اکس باکس لایو»، کاربران با مشکلات مختلفی از قبیل عدم دانلود بازی ها و عدم امکان خرید از طریق فروشگاه اکس باکس مواجه اند. هم چنین برخی از کاربران قادر به لاگین در اکانت های خود نیستند؛ در واقع می توان گفت که تقریبا تمام قابلیت های آنلاین دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس 360 به طور کامل از کار افتاده اند.

به نظر می رسد که مشکلات سرویس اکس باکس لایو، الگویی مشخص را دنبال می کنند. این سرویس ابتدا از 15 الی 19 فوریه (26 الی 30 بهمن) در ساعاتی مشخص از روز، از دسترس خارج شد و همین شرایط در سه روز اخیر نیز به چشم می خورد. بنابر گزارش کاربران، آخرین قطعی اکس باکس لایو بیش از 5 ساعت به طول انجامیده است.

با توجه به گسترده شدن دامنه اختلالات اکس باکس لایو، کاربران منتظرند که مایکروسافت هرچه زودتر وضعیت سرویس مورد بحث را به حالت عادی برگرداند. کمپانی ردموندی اگرچه در چند وقت اخیر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و کاربران را به صبر دعوت نموده، اما هیچ توضیح مشخصی ارائه نکرده است.

اکس باکس لایو همواره به عنوان یکی از بهترین سرویس های آنلاین گیمینگ به حساب می آمد و کاربران، مایکروسافت را بابت توسعه چنین سرویس پایداری تحسین می کردند. اما آیا اختلالات چند وقت اخیر، زنگ خطری برای کاربران خواهد بود و در آینده مشکلات بیشتری دامن اکس باکس لایو را خواهند گرفت؟


منبع: دیجیاتو


ویدیو مرتبط :
مشکل من در ایکس باکس لایو