سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کتاب فيلم/ چهار داستان به قلم «نيل گيمن» که به سريال تلويزيوني تبديل مي‌شوند


ايسنا/ چهار داستان به قلم «نيل گيمن» نويسنده سرشناس انگليسي به سريال تلويزيوني تبديل مي‌شود.
چهار داستان کوتاه از نيل گيمن که در فضايي بين واقعيت و توهم روايت شده‌اند، مورد اقتباس تلويزيوني قرار مي‌گيرند.
اين مجموعه تلويزيوني «داستان‌هاي احتمالي نيل گيمن» نام دارد که قرار است از آنتن شبکه «اسکاي آرت» پخش شود. فيلمبرداري اين پروژه از اواخر ماه جاري ميلادي آغاز مي‌شود و «يان فورسايت» و «جين پولارد» کارگرداني آن را برعهده دارند. پولارد امسال جايزه بهترين کارگردان فيلم‌اولي را از جوايز فيلم مستقل دريافت کرد.
گيمن تاکنون فعاليت‌هاي بسياري در حوزه کتاب‌هاي کميک، ادبيات کودک و نمايشنامه داشته و تعداد زيادي از آثارش مورد اقتباس سينمايي و تلويزيوني قرار گرفته‌اند.
«خدايان آمريکايي» از معروفترين کارهاي اوست که هم‌اکنون سريال تلويزيوني آن در دست ساخت است. کتاب «خدايان آمريکايي» که سال 2001 روانه بازار شد، جوايز ادبي بسياري از جمله «نبيولا»، «هيوگو» و «برام استوکر» را براي گيمن به ارمغان آ
ورد. اين نويسنده انگليسي که آثار برجسته‌اي چون مجموعه رمان‌هاي «مرد شني»، «کارولين»، «کتاب قبرستان» و «اقيانوسي در انتهاي راه» را به نگارش درآورده، قرار است تهيه‌کنندگي اين سريال اقتباسي را نيز بر عهده بگيرد.

«خوشبختانه،‌ شير» يکي از کارهاي گيمن در حوزه ادبيات کودک است که «ادگار رايت» آن را کارگرداني مي‌کند و «جاني دپ» نقش اصلي آن را برعهده گرفته است. «چطور در ميهماني‌ها با دختران حرف بزنيم» يکي ديگر از داستان‌هاي اوست که «نيکول کيدمن» و «ال فانينگ» در فيلم اقتباسي آن ايفاي نقش خواهند کرد.

به گزارش گاردين، «دودها و آيينه‌ها» (1998)، «چيزهاي شکننده» (2006) و «فرشته‌ها و عيادت‌ها» (1993) از ديگر کتاب‌هاي اين نويسنده انگليسي هستند.


ویدیو مرتبط :
کتاب دیجیتال فروزن!-داستان-پارت3(ادامه داستان!)