سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجموع سرمایه جمع آوری شده برای توسعه Star Citizen از 100 میلیون دلار گذشت


مجموع سرمایه جمع آوری شده برای توسعه Star Citizen از 100 میلیون دلار گذشت

در ماه اکتبر سال 2012، کریس رابرتز، خالق بازی Wing Commander، در وبسایت کیک استارتر پروژه ای را معرفی کرد که Star Citizen نام داشت و وی برای ساخت این بازی مبلغی 500 هزار دلاری طلب کرد. آنچه وی به نمایش گذشت به قدری تحسین برانگیز بود که تا اتمام دوره 31 روزه کیک استارتر وی موفق به جمع آوری 2.1 میلیون دلار شد.

در قدم بعدی، وی اقدام به تاسیس سایتی اختصاصی کرد تا در قالبی جداگانه از کیک استارتر، باز هم از سرمایه عمومی بهره گیرد. چند روز پیش، ورژن شماره 2 نسخه آلفا استار سیتیزن منتشر شد و حالا کریس رابرتز با افتخار اعلام می کند که طی سه سال گذشته، 100 میلیون دلار سرمایه برای ساخت این عنوان بزرگ جمع آوری کرده است.

با این حال، استودیو سازنده این بازی، Cloud Imperium هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای انتشار بازی اعلام نکرده و بعید به نظر می رسد که حداقل در سال 2016 شاهد عرضه کامل آن برای پلتفرم پی سی باشیم.

استار سیتیزن یک شبیه ساز فضایی بسیار بزرگ است که از بخش های متعددی تشکیل شده، از نبردهای اول شخص شوتر گرفته تا مبارزات آنلاین چند نفره با سفینه های فضایی و حتی یک بخش تک نفره داستانی. جالب است بدانید که شخصیت هایی نظیر مارک همیل، صداگذار شخصیت جوکر نیز در بخش تک نفره بازی ایفای نقش می کنند.

Cloud Imperium پس از رسیدن مبلغ سرمایه عمومی به 65 میلیون دلار، دیگر هدف و محتوای جدیدی برای بازی در نظر نگرفته و به نظر می رسد که نقشه ساخت استار سیتیزن کاملا مشخص شده باشد.

منبع: DualShockers

برچسب‌ها:Cloud ImperiumStar Citizenاستار سیتیزن

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
قسمتی از بازی star citizen