سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازنشستگان کشوری برای دریافت بن کالا به بانک صادرات مراجعه کنند


بازنشستگان کشوری برای دریافت بن کالا به بانک صادرات مراجعه کنندباشگاه خبرنگاران/ مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در اهدای بن کارت کالا به بازنشستگان کشوری بانک صادرات به عنوان بانک عامل در کشور معرفی شده است.

حسین بخشی‌زاده مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این‌که به منظور رفاه حال بازنشستگان تفاهم نامه‌ای میان صندوق بازنشستگی و بانک صادرات منعقد شده است، اظهار داشت:براساس این تفاهم نامه بازنشستگان می توانند از بن کارت های خرید کالای ایرانی استفاده کنند.

وی با اشاره به این‌که با انعقاد این تفاهم نامه و ارائه بن کارت به بازنشستگان دو هدف مهم را پیگیری می کنیم، گفت:در اهدای بن کارت خرید کالا علاوه بر این‌که به حقوق بگیران و بازنشستگان کمک شایانی می شد واحدهای تولیدی نیز می توانند از مزایای این طرح به منظور ارائه خدمات خود استفاده کنند.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد:بازنشستگان متقاضی پس از مراجعه به بانک عامل که همان بانک صادرات است و ارائه تعهدنامه می توانند کارت صادر شده را که تا چهار برابر حقوق دریافتی آن‌ها و تا سقف 6 میلیون تومان شارژ شده است را دریافت کنند.

بخشی زاده ادامه داد: این تسهیلات با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت 24 ماهه به بازنشستگان تعلق می گیرد.

وی با بیان این‌که بازنشستگان پس از دریافت کارت‌های اعتباری می توانند کالای ایرانی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های مشخص شده خریداری کنند، گفت:بانک عامل به منظور دریافت این خدمات تنها بانک صادرات است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
سپرده گذاران میزان به بانک صادرات مراجعه کنند