سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



جلوگیری از برق افتادن روی لباس هنگام اتو


جلوگیری از برق افتادن روی لباس هنگام اتوجام نیوز/ در این جا به بیان چند نکته و راهکاری برای جلوگیری از برق افتادن روی لباس هنگام اتو را بیان می کنیم و این که اگر برق افتاد چگونه آن را از بین ببریم .

برای جلوگیری از برق افتادن لباس باید درجه اتو را کم کنید. اگر لباس موردنظر دارای الیاف مصنوعی مانند پولیستر، آکریلیک و… است، علت برق افتادن به دلیل ذوب شدن فیبرها است و کاری از دست شما ساخته نیست اما اگر از جنس پشم، نخ و یا کتان است هنوز امیدی وجود دارد.برای از بین بردن برق لباس :

۱) مخلوطی از نیم لیوان سرکه و نیم لیوان آب را روی لباس بپاشید و با اتو بخار به آرامی روی لباس فشار دهید. هنگامی که پارچه هنوز گرم است با برس نرمی روی قسمت مذکور بکشید.

۲) آن قسمت پارچه را که برق افتاده است روی میز اتو بگذارید و پارچه نمناک روی آن قرار دهید و اتو را روی آن بگذارید تا قسمت موردنظر خوب با بخار اتو شود. سپس پارچه مرطوب را بردارید و روی للباس باس را با برس بکشید.


منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
برق گرفتگی وحشتناک و افتادن از روی دکل برق فشار قوی!...