عکسهای دیدنی بازیگران در حاشیه در گذر زمان


بازیگران در حاشیه ، بازیگران درحاشیهمهران مدیری ، سیامک انصاری ، جواد رضویان و مهران غفوریان بازیگران سریال در حاشیه هستند که عکسهای آنها در گذر زمان دیدنی است.

بازدید : 578 نفر

عکسای قدیمی بازیگران در حاشیه

سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری این شبها در حال پخش است و در همین زمینه تصاویری از بازیگران این سریال را در گذر زمان جمع آوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می نمایید.

مجموعه تلویزیونی "در حاشیه" و به طور کلی گروه بازیگرانی که همیشه مهران مدیری همراهی می کنند برای مخاطبان جایگاه و جذابیتی ویژه ای دارند در این گزارش سعی کردیم بازیگران پرحاشیه درحاشیه را در گذر زمان به تصویر بکشیم.

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346‏ در تهران کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان سریال های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

مهران مدیری در جوانی ، بازیگران درحاشیه ، عکسهای قدیمی بازیگران درحاشیهعکس قدیمی مهران مدیریگریم جالب مهران مدیری ، عکسهای قدیمی بازیگران درحاشیه ، بازیگران درحاشیه در گذر زمانعکس دیدنی و قدیمی از گریم مهران مدیریمهران مدیری ، بازیگران درحاشیه در گذر زمان ، عکسهای قدیمی بازیگرانمهران مدیری در حاشیه 

سید جواد رضویان از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده است. در مجموعه های متعددی از جمله سیب خنده، مجیددلبندم و باغچه مینو... شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ این موفقیت را تکرار کرد.

سید جواد رضویان ، عکسهای قدیمی بازیگران ، عکس قدیمی مهران مدیریعکس قدیمی سید جواد رضویانجواد رضویان در حاشیه ، عکس قدیمی مهران مدیری ، بازیگران در حاشیهعکس رضویان در سریال درحاشیهجواد رضویان ، بازیگران در حاشیه ، بازیگران درحاشیهعکس جدید جواد رضویانسیامک انصاری متولد 1347 در تهران و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

سیامک انصاری با مجموعه تلویزیونی ماه مهربان در سال 1374 وارد عرصه بازیگری و تلویزیون شد و در همان سال با بازی در فیلم سینمایی سفر به چزابه اولین کار سینمایی خود را تجربه کرد.

وی در کارهایی چون شوخی کردم ، گنج مظفر، قهوه تلخ،پاورچین،نقطه چین و ....به ایفای نقش پرداخته است.

عکسهای دیدنی بازیگران در حاشیه در گذر زمان

عکسهای دیدنی بازیگران در حاشیه در گذر زمان 5/5 9

منبع : میزان/ - ک

این مطلب مفید بود ؟ این مطلب مفید بود ؟ پسندیدم 9 نپسندیدم 0

مطالب پیشنهادی

نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

هم اکنون دیگران می خوانند loading

وب گردی


ویدیو مرتبط :
عکسهای دیدنی بازیگران وهمسرانشان