سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاع از سرعت دانلود و میزان مصرف اینترنت با اپلیکیشن ایرانی «اینترمتر»


اطلاع از سرعت دانلود و میزان مصرف اینترنت با اپلیکیشن ایرانی «اینترمتر»

اگر خالی شدن سریع شارژ اینترنت حجمی یکی از معضلات همیشگی شماست، با اپلیکیشن امروز می توانید تا حد زیادی میزان مصرفتان را کنترل کنید. «اینترمتر» اپلیکیشنی اندرویدی از یک تیم توسعه دهنده ایرانی است که می تواند میزان استفاده از اینترنت وای فای و دیتا را به طور لحظه ای، روزانه، هفتگی و ماهانه برایتان به نمایش درآورد.

با دسترسی به اطلاعاتی که اینترمتر برایتان فراهم می کند، هم می توانید حجم مصرفی را در لحظه بررسی کنید و هم بدانید که دقیقا کدام اپلیکیشن ها نسبت به بقیه مصرف اینترنت بیشتری دارند.

اینترمتر ویجت کوچکی در نوار اعلان های اندروید دارد که بسته به میل شما، می تواند به طور دائم یا فقط هنگام اتصال به اینترنت پدیدار شود. در این ویجت به غیر از میزان حجم مصرفی پس از اتصال به اینترنت، می توانید سرعت دانلود را به طور لحظه ای هم ببینید.

2

منوی اصلی اینترمتر به جدول مصرف امروز و روزهای هفته پیش رو (و یا ماه بعدی) اختصاص داده شده. کمی شلوغ و در هم ریخته است، اما در عوض برای نگاه کلی بر میزان مصرف مناسب به نظر می رسد. اطلاعات مندرج در همین قسمت را ضمنا می توانید برای درک بهتر، به صورت تصویری و در قالب نمودارهای دایره ای هم مشاهده کنید.

دو قابلیت بسیار مفید اینترمتر، نمایش نمودار سرعت دانلود و آپلود به صورت لحظه ای و همچنین نمودار مصرف اینترنت اپلیکیشن هاست. با مراجعه به این قسمت می توانید ببینید که مثلا یک ساعت گشت و گذار در اینستاگرام چقدر حجم اینترنت تان را مصرف می کند، و باعث می شود که به فکر مدیریت مصرف اینترنت خود بیفتید.

متأسفانه اینترمتر ابزاری برای مدیریت در اختیارتان قرار نداده و مثل رقبای خارجی اش امکان تعیین محدودیت مصرف را برایتان فراهم نکرده. هر چند که امیدواریم طی یک بروزرسانی شاهد اضافه شدن قابلیت مذکور به این اپلیکیشن باشیم.

اینترمتر در مجموع عملکرد صحیح و قابل قبولی از خود به نمایش می گذارد و مطمئنا می تواند شما را در مدیریت مصرف اینترنت کمک کند. این اپ را می توانید همین حالا و به رایگان از کافه بازار دانلود کنید.

اینترمتر - مدیریت مصرف اینترنت اینترمتر - مدیریت مصرف اینترنت قیمت : رایگان سازنده : Brek سیستم عامل : اندروید حجم : 8.9 مگابایت

برچسب‌ها:اینترمتردانلود اپلیکیشن اندرویدمدیریت مصرف اینترنتمعرفی اپلیکیشن اندروید

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
با اپلیکیشن Onavo Count میزان مصرف دیتای برنامه