ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسپالتی:الشعراوی با گلزنی دوباره متولد شد!


به گزارش خبرگزاری فارس، لوچانو اسپالتی سرمربی آ.اس‌رم پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش مقابل میهمان خود فروزینون از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

اسپالتی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: هواداران در این دیدار زحمت زیادی کشیدند و ما این پیروزی را مدی آنها هستیم. اگر حمایت مستمر آنها در دیدارهای آینده به همراه ما باشد، ما حتما پیروز میدان خواهیم بود.

وی افزود: آنچه که مرا در این دیدار به وجد آورد شادی بعد از گل میان بازیکنان بود زیرا آنها بعد زدن گل همدیگر را در آغوش می‌گرفتند و بسیار خوشحال بودند که نشان‌دهنده عشق آنها به تیمشان است.

اسپالتی درباره گارسیا اظهار داشت: رودی گارسیا مربی بزرگی بود او فوتبال زیبایی را با تیم به نمایش می‌گذاشت اما در پایان کارش برخی از مسائل وارد شدند اما امروز دیدم که تیم بر شرایط و بحران موجود غلبه کرد و توانست پیروز میدان شود.

سرمربی گرگ‌ها درباره گل الشعراوی گفت: او با این گل به زندگی دوباره بازگشت و این برای او تیم بسیار مهم بود.

رم با این پیروزی 38 امتیاز شد و در رده پنجم قرار گرفت.
انتهای پیام/ا

http://fna.ir/J8H0EI


ویدیو مرتبط :
رونالدینهو دوباره متولد میشود