سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، بهروز دانشیان رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: نتایج نهایی آن دسته از داوطلبانی که در شهریور و مهر سال جاری، در تکمیل ظرفیت مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد پذیرفته و دعوت به مصاحبه شده‌اند، روی سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net قرار می‌گیرد.

دانشیان افزود: تمامی پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به پورتال مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.sanjesh.iau.ac.ir از مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یافته و از دوشنبه 28 دی، برای ثبت نام به واحد دانشگاهی پذیرفته شده خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: امکان بازیابی شماره داوطلبی متقاضیان از طریق تماس با شماره 4743-021 و انتخاب کلید شماره 3 و سپس انتخاب کلید شماره 4 فراهم است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/T3ERQU


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود