فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتقاد وزير بهداشت از بداخلاقي‌هاي رسانه‌اي عليه طرح تحول


ايسنا/ وزير بهداشت طرح تحول سلامت را دستاورد مهم نظام دانست و بر ضرورت حفاظت از رضايت عمومي ايجاد شده ناشي از آن تاکيد کرد. وي با اشاره به دو انتخابات پيش رو ( مجلس و خبرگان) از بداخلاقي‌هايي که در روزهاي گذشته در فضاي رسانه‌اي در مقابله با طرح تحول سلامت ايجاد شده است انتقاد و افزود: در نظام جمهوري اسلامي که معنويت در آن موج مي‌زند، گاهي شاهد بداخلاقي‌هايي هستيم که با اهداف عالي نظام سنخيت ندارد.

دکتر سيد حسن هاشمي در مراسم تکريم و معارفه مديرکل حراست وزارت بهداشت ضمن تقدير و تشکر از محمد شريعتي مديرکل سابق حراست عنوان کرد: دوشنبه شب در گزارشي که در مورد آسيب‌هاي اجتماعي خدمت مقام معظم رهبري ارائه شد شاهد بوديم که حوزه سلامت در رتبه نخست و حوزه امنيت در رتبه دوم قرار دارد.

وي با بيان اينکه نظرسنجي‌ها نيز حاکي از ايجاد رضايت مردم از حوزه سلامت است، گفت: بدون شک اين موضوع حاکي از رضايت مردم از مجموعه نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وزير بهداشت با اشاره به طرح خطير و مهم نظام سلامت، رضايت عمومي ايجاد شده را پس از لطف خدا ناشي از محبت مردم دانست و گفت: در حالي که کمبودها را به چشم مي‌بينيم اما در گفت‌وگو با مردم شاهد ابراز رضايت آنها هستيم. اين به معني محبت مردم به مجموعه نظام است. با حمايت‌هايي که رئيس جمهور، مجلس شوراي اسلامي و مقام معظم رهبري از حوزه سلامت داشته و دارند، حمايت از طرح تحول سلامت و رضايت عمومي ايجاد شده ضروري به نظر مي‌رسد.

بنابر اعلام وبدا، وزير بهداشت با اشاره به اين که وزارت بهداشت با جان و احساس مردم سر و کار دارد، تاکيد کرد: طرح تحول سلامت يکي از دستاوردهاي مهم نظام است که به راحتي به دست نيامده و نياز به حراست و مراقبت دارد.


ویدیو مرتبط :
طرح تحول سلامت بدون پشتوانه و گله های وزیر بهداشت