ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رضا یزدانی توسط کیهانی معاینه شد


رضا یزدانی توسط کیهانی معاینه شدایسنا/ کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران توسط دکتر کیهانی مورد معاینه قرار گرفت تا وضعیت مصدومیت او و مدت زمان دوری احتمالی‌اش از کشتی مشخص شود.
رضا یزدانی آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران که دو مدال طلای جهان را در کارنامه خود دارد، در حالیکه در شهر جویبار استان مازندران خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های المکپیک ریو آماده می‌کرد، روز گذشته(جمعه) از ناحیه آشیل پای راست دچار مصدومیت شدید شد.
به دنبال این اتفاق و با هماهنگی فدراسیون کشتی، وی سریعا خود را به تهران رساند تا توسط دکتر کیهانی مورد معاینه دقیق قرار گیرد.
صبح امروز(یکشنبه)یزدانی توسط دکتر کیهانی مورد معاینه قرار گرفت و از پای او ام آر آی گرفته شد اما جواب بررسی‌های او در پاکت دربسته در اختیار یزدانی قرار گرفت تا وی این مدارک پزشکی را فردا با حضور در کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی به اعضاء تحویل دهد.
همچنین قاسم رضایی فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال طلای المپیک و نقره جهان نیز که قرار است روز جمعه در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کند به تازگی با مصدومیت مواجه شده و او نیز باید به همراه مدارک پزشکی خود در جلسه فردای کمیسیون پزشکی شرکت کند تا اعضای این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره مصدومیت یزدانی و رضایی اعلام کنند.
ر‌قا‌بت‌های انتخابی تیم ‌ملی کشتی آزاد و فرنگی بیست و هفتم فروردین ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
کنسرت 3 شهریور رضا یزدانی-درام زدن رضا یزدانی