ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جودوکار طلایی آسیا: از پدرم «پول تو جیبی» می‌گیرم/ فقط به دو نفر حقوق می‌دهند


رامین صفویه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: متاسفانه مثل گذشته حقوقی دریافت نمی کنم و پول تو جیبی و هزینه‌هایم را از پدرم می‌گیرم. فدراسیون تنها به دو بازیکنی که به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستند، حقوق می‌دهد.

وی ادامه داد: در لیگ هم به همراه نفت مسجد سلیمان مبارزه می‌کنم اما متاسفانه قراردادهای لیگ هم بسیار پایین است. با هفت یا هشت میلیون تومان دریافتی از طریق لیگ که نمی‌توانیم زندگی کنیم. به هر صورت باز هم امیدوارم مسئولان فکری به حال ما بکنند.

دارنده مدال طلای جودوی جوانان آسیا اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و آمادگی خوبی دارم. امیدوارم بتوانم تیم بزرگسالان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی کنم، البته با توجه به شرایط سنی می توانم یک دوره دیگر در رقابت‌های جوانان نیز به میدان بروم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پول تو جیبی